شناسهٔ خبر: 67877970 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

بمب خبری سردار آزمون ترکید

باشگاه شباب الاهلی امارات از جذب ستاره ایرانی فصل گذشته آ. اس. رم خبر داد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون که طی یک هفته گذشته مذاکرات مثبتی با مدیران شباب الاهلی امارات انجام داده بوده، با اعلام رسمی این باشگاه قراردادش را به طور رسمی امضاء کرد.

این ستاره ایرانی که تحت قرارداد باشگاه بایر لورکوزن آلمان بود و فصل گذشته به‌عنوان بازیکن قرضی برای آ. اس. رم به میدان رفت و دوران درخشانی در این باشگاه ایتالیایی داشت، اکنون با انتقال قطعی راهی شباب الاهلی امارات شده تا دوران جدیدی را خارج از فوتبال اروپا تجربه کند.

سردار آزمون 10 سال و نیم قبل از سپاهان به روسیه رفت و طی یک دهه اخیر در سطح اول کشورهای روسیه، آلمان و ایتالیا به میدان رفت، اما پیشنهاد وسوسه برانگیز شباب الاهلی امارات موجب شد تا مسیرش به سمت آسیا بچرخد و پس از حدود یک هفته مذاکرات فشرده و کسب رضایت بایر لورکوزن، راهی تیم جدیدش شود.

سردار آزمون پس از انتقال دو و نیم میلیون یورویی از زنیت سنت‌پترزبورگ به بایر لورکوزن در نقل و انتقالات زمستانی 2022، یک فصل و نیم در بوندس‌لیگا آلمان به میدان رفت و پس از آن هم یک فصل حضور قرضی در رم داشت که عملکردش در مدت زمان حضورش در میادین قابل توجه بود، اما تصمیم گرفت به پیشنهادات اروپایی پاسخ منفی بدهد و با شباب الاهلی قرارداد امضاء کند.

بهترین گلزن حال حاضر تیم ملی ایران در فصل اخیر 23 بازی در سری آ ایتالیا انجام داد و توانست سه گل به ثمر رساند و روی سه گل دیگر تاثیر مستقیم داشته باشد و در دو دیدار جام حذفی یک پاس گل بدهد و همچنین در چهار دیدار لیگ اروپا به میدان رفت.

سردار آزمون که تجربه کار زیر نظر ژوزه مورینیو را داشت و با نظر او به رم رفته بود، گفته می‌شد در آستانه پیوستن به تیم این سرمربی در فنرباغچه قرار دارد ولی در نهایت تصمیم رفت به فوتبال آسیا برگردد و شباب الاهلی امارات را انتخاب کند.

این ملی‌پوش ایران که تجربه آقای گلی و مرد سال لیگ برتر روسیه را در کارنامه دارد و همراه با زنیت سنت‌پترزبورگ به چهار قهرمانی در لیگ برتر روسیه، یک قهرمانی جام حذفی و دو سوپر جام دست پیدا کرده، امیدوار است با انتقال به شباب الاهلی بتواند دوباره افتخارآفرینی داشته باشد و نمایش موثری در خط حمله این تیم در رقابت‌های داخلی و آسیایی ارائه بدهد.

باشگاه شباب الاهلی امارات در اطلاعیه‌ای انتقال سردار آزمون به طور رسمی را تایید و عنوان کرده با باشگاه بایر لورکوزن آلمان به توافق نهایی دست پیدا کردند.

اولین بازی رسمی سردار آزمون احتمالا روز سه‌شنبه هفته آینده (شانزدهم مردادماه) در مرحله نخست پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا مقابل سپاهان ایران خواهد بود و این ستاره ایرانی ممکن است همراه با کاروان تیمش به اصفهان سفر کند و رودرروی تیم سابقش قرار بگیرد.

 

نظر شما