شناسهٔ خبر: 67873711 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

کمین رزمندگان مقاومت برای نظامیان/بیانیه سرایا القدس

اقتصادنیوز: رزمندگان مقاومت فلسطین در ادامه عملیات خود علیه ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه با ایجاد کمین بر سر راه نظامیان صهیونیست شماری از آنها را کشته یا زخمی کرده و یک بالگرد را هدف قرار دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «سرایا القدس» شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که یک فروند بالگرد رژیم صهیونیستی را در حال پرواز در ارتفاع کم در محور نبرد در شرق شهر خان یونس در جنوب نوار غزه گلوله های تیربار هدف قرار داد.

سرایا القدس همچنین از هدف قرار گرفتن خودروها و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شرق شهر خان یونس خبر داد و افزود: خودروها و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در حالی که در تلاش برای نفوذ به قبرستان منطقه «بنی سهیلا» در شرق شهر خان یونس بودند با گلوله های خمپاره رزمندگان مقاومت هدف قرار گرفتند.

سرایا القدس در بیانیه دیگری نیز اعلام کرد که رزمندگان آن با خمپاره های سنگین، یک شهرک صهیونیست نشین و پایگاه نظامی «ناحل عوز» ارتش رژیم صهیونیستی در مرز نوار غزه با سرزمین های اشغالی را گلوله باران کردند.

همچنین گردان های «شهدای الاقصی» شاخه نظامی جنبش فتح اعلام کرد که نظامیان و خودروهای نظامی دشمن صهیونیستی را هنگام پیشروی به سمت جنوب شهر غزه با خمپاره هدف قرار داده است.

گردان های «شهید عزالدین القسام» شاخه نظامی حماس نیز از حمله به نیروهای پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف مسجد «البرا بن عازب» در منطقه تل الهوی در جنوب شهر غزه خبر داد و افزود که رزمندگان این گردان ها با استفاده از بمب دست ساز ضد نفر توانستند این نیروهای پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهند که بر اثر آن، تعدادی از نظامیان رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیدند و شماری دیگر مجروح شدند.

 

نظر شما