شناسهٔ خبر: 67873357 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ولاسکو: چه بد که راحت قهرمان لیگ ملت‌ها شدیم!

خولیو ولاسکو بعد از پیروزی اول تیمش در المپیک گفت: این برد در ادامه کمک بزرگی به ما خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات والیبال المپیک در بخش زنان، تیم ملی والیبال زنان ایتالیا با سرمربی‌گری خولیو ولاسکو، سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران، توانست با نتیجه سه بر یک از سد جمهوری دومینیکن بگذرد و اولین پیروزی خود را کسب کند.

خولیو ولاسکو، سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایتالیا پس از این دیدار گفت: "این مسابقه‌ای که انجام دادیم به ما در بازی‌های آینده کمک زیادی خواهد کرد. اول از همه، بدیهی است که سه امتیاز را به دست آوردیم و بعد نشان دادیم به بلوغ کامل رسیده‌ایم، زیرا پس از باخت در ست دوم توانستیم به بازی برگردیم و پیروز میدان شویم. بازیکنان تیم می‌توانستند کمی عصبی شوند و مسیر خود را از دست بدهند، اما در عوض به خوبی توانستند تمرکز خود را حفظ کنند و بازی را به مسیر اصلی بازگردانند. من هم در مواقع لزوم تغییراتی ایجاد کردم و به آرامش تیم کمک کردم.

دانستن اینکه می‌توانید روی همه‌ی بازیکنان خود حساب کنید بسیار مهم است. گاهی اوقات مهم است که با کمی رنج بردن، بازی‌ها را ببریم؛ به این ترتیب می‌توانیم تحت فشار قرار بگیریم و در بازی‌های بعدی از آن سود ببریم. به عنوان مثال، ما در لیگ ملت‌های والیبال که قهرمان شدیم خیلی کم تحت فشار قرار گرفتیم که این چیز خوبی نیست. اکنون فقط باید به هلند فکر کنیم. باید بازی به بازی پیش برویم."

نظر شما