شناسهٔ خبر: 67873142 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

نقیب:

مرحله سوم طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی شهر تهران آغاز شد/ اجرای طرح به مدت 10 روز

صاحب‌خبر -
مرحله سوم طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی شهر تهران آغاز شد/ اجرای طرح به مدت 10 روز
خبرگزاری آریا - سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: سومین مرحله از طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی شهر تهران اعم از معتادین متجاهر، افراد کارتن خواب و بی سرپناه، کودکان کار و خیابان و همچنین متکدیان در سطح مناطق 22گانه پایتخت آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری آریا، سومین مرحله از طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی پایتخت شامل ساماندهی معتادین متجاهر، افراد کارتن خواب و بی سرپناه، کودکان کار و خیابان و همچنین متکدیان از شب گذشته -شنبه، ششم مردادماه 1403- در سطح مناطق 22گانه تهران با حضور نقیب سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران و حجت الاسلام رضاپور قاضی ویژه و ناظر طرح ماده 16 دادسرای عمومی انقلاب آغاز شده است.
سید محمد نقیب سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران پیرامون آغاز مرحله سوم طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی پایتخت به خبرنگار شهر گفت: از آغاز سال 1403 تا به امروز 2 مرحله از طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در مناطق 22گانه اجرا شد که مرحله اول اواخر فروردین ماه و مرحله دوم در خرداد ماه صورت گرفت.
نقیب با اشاره به اینکه در دو مرحله از ساماندهی آسیب‌های اجتماعی حدود 10912 نفر ساماندهی سدند، گفت: سومین مرحله از طرح ساماندهی در 124 ناحیه از مناطق 22گانه اجرا خواهد شد و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت. سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران نیز به صورت شبانه روزی از این طرح پشتیبانی خواهد کرد و خودروهای حامی شهر به صورت 24 ساعته و سه شیفت در سطح شهر تهران در حال خدمات رسانی خواهند بود.
سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران که شنبه شب در طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی برخی مناطق از جمله منطقه 12، منطقه 16 و... حضور داشت، در ادامه اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی در پایتخت کاهش محسوسی پیدا کرده و در بازدیدهای شبانه‌ای که از برخی نقاط آسیب خیز شهر به صورت مستمر داریم این مسئله کاملاً مشهود است که شهروندان هم به این موضوع اذعان دارتند.
گفتنی است محلات شوش و هرندی از جمله محلاتی بود که از شنبه شب تا بامداد روز یکشنبه توسط سید محمد نقیب و تنی چند از معاونین و مدیران سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران و مددکاران خودروهای حامی شهر مورد بازدید قرار گرفت و برخی افراد کارتن خواب و بی سرپناه و همچنین معتاد متجاهر ساماندهی و به مراکز غربالگری اعزام شدند.
انتهای پیام/

نظر شما