شناسهٔ خبر: 67873126 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اردوی کشتی آزاد پیش از اعزام به المپیک؛

زارع: مصدومیت دارم اما می‌خواهم مردم را شاد کنم

امیرحسین زارع معتقد است که کشتی‌گیران با دعای خیر مردم می‌توانند در المپیک افتخار آفرینی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رشته کشتی در المپیک همیشه یکی از رشته‌های مدال‌آور برای کاروان ورزشی ایران بوده و این موضوع عاملی بوده تا در شرایطی که هنوز کشتی‌گیران ایرانی راهی پاریس نشده‌اند، تمام توجهات ورزش‌دوستان به این رشته باشد.

مسابقات کشتی المپیک پاریس 2024 از تاریخ 15 مرداد آغاز می‌شود و در این بین کشتی آزاد ایران با توجه به آزادکاران ماهر و قهاری که دارد، می‌تواند رشته‌ای باشد که به جایگاه جدولی ایران بسیار کمک کند. 

اکنون امروز امیرحسین زارع آزادکار سنگین وزن کشتی ایران در خلال تمرینات المپیکی خود قبل از اعزام به المپیک 2024 پاریس، گفتگویی کوتاه با خبرنگار ورزش سه داشت و در مورد شرایط خودش گفت: اردو و تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و ان‌شاءالله این روزهای خوب پیش برود. ما هم امیدوار هستیم در پاریس بتوانیم نتایج خوبی رقم بزنیم.

2009817

او ادامه داد: در ورزش حرفه‌ای نمی‌شود وعده آمادگی صددرصد داد. ما زحمتمان را کشیدیم ولی باید دید روز مسابقه شرایط چگونه است. ضمن اینکه در مدت تمریناتمان، یک آسیب دیدگی جزئی همراه من بود که امیدوار هستم این مصدومیت مانع شاد شدن مردم ایران نشود.

زارع همچنین با اشاره به وضعیت دیگر کشتی‌گیران اردوی تیم ملی گفت: شرایط دیگر بچه‌های ما نیز خیلی خوب است. حسن یزدانی بعد از روزهای سخت خود دوباره برگشته و بقیه بچه‌ها از جمله آقا رحمان (عموزاد) و آقا یونس (امامی) و همه آنها شرایطشان خوب است. ان‌شاءالله بتوانیم با دعای مردم نتیجه خوبی بگیریم.
امیرحسین زارع در واکنش به احتمال تکرار خوشحالی سابقش گفت: ان‌شاءالله، به امید خدا تکرار می‌کنم.

نظر شما