شناسهٔ خبر: 67872917 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار ساری:

۳۷۵ پروژه در شهرستان ساری تعریف شده است

ساری - فرماندار ساری گفت: ۳۷۵ پروژه برای اجرا در شهرستان تعریف شد و ۳۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن درنظر گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی نوبخت عصر یکشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی با تاکید بر اهمیت کمیته برنامه ریزی شهرستان در جهت تحقق توسعه هم اندیشی، ارائه نیازها، پالایش اولویت‌ها و تأمین منابع در مسیر حصول نتیجه گفت: اولویت ما بر اجرایی کردن پروژه‌های نیمه‌تمام در بخش‌های عمرانی، بهداشتی، کشاورزی و ورزشی با نگاه متوازن در مرکز استان است.

مقام عالی دولت در مرکز مازندران در ادامه با بیان اینکه در طول دوسال و نیم گذشته الویت ما خدمت رسانی بی منت به همه اقشار جامعه در مرکز استان است اظهار داشت: بالغ بر ۳۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای ۳۷۵ پروژه بین ۴۱ دستگاه اجرایی در جلسات کمیته برنامه ریزی شهرستان ساری توزیع شد.

وی در ادامه اظهار کرد: چشم انداز توانمند سازی اقتصاد و توسعه روستایی در جهت تحقق شعار سال را نیز را در دستور کار قرار دادیم و اعتبارات خوبی نیز به این امر اختصاص داده شد.

رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان با اشاره به اینکه نظام مسائل توسعه شهرستان ساری تدوین و بزودی رونمایی خواهد شد، با تاکید بر اینکه باید تلاش شود بودجه‌های اختصاص یافته، به طور کامل جذب شود اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان پروژه‌هایی را که می‌توانند در هفته دولت به بهره‌برداری برسند را اعلام کنند و پروژه‌هایی که در سال ۱۴۰۳ قابلیت بهره‌برداری دارند را همه دستگاه‌ها به صورت ویژه پیگیری کنند.

نظر شما