شناسهٔ خبر: 67872460 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مرکز مدیریت حوزه های علمیه:

اقدام دولت آلمان در تعطیلی مراکز اسلامی یادآور سیاستهای نژادپرستانه نازی‌ها است

مرکز مدیریت حوزه های علمیه اقدام دولت آلمان در تعطیلی مسجد و مرکز اسلامی هامبورگ و همچنین تعطیل نمودن مراکز اسلامی دیگر در آن کشور که براساس طرحی صهیونیستی صورت پذیرفت را یادآور سیاستهای نژادپرستانه نازی‌ها دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَا نَقَمُوا مِنْهُمْ إِلَّا أَنْ یُؤْمِنُوا بِاللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَمِیدِ (سوره مبارکه بروج آیه ۸)

آنها هیچ ایرادی بر مؤمنان نداشتند جز اینکه به خداوند عزیز و حمید ایمان آورده بودند؛

اقدام دولت آلمان در تعطیلی مسجد و مرکز اسلامی هامبورگ به عنوان نگین فیروزه ای شهر هامبورگ و همچنین تعطیل نمودن مراکز اسلامی دیگر در آن کشور، که براساس طرحی صهیونیستی صورت پذیرفت یادآور سیاستهای نژادپرستانه نازی‌ها است.

شایان یادآوری است این مسجد و مرکز تاریخی تأسیس شده از سوی مرجعیت شیعه و وابسته به آن و ملجأ مسلمانان از همه مذاهب و گروه ها و ترویج دهنده اندیشه متعالی اسلام و همزیستی صاحبان ادیان بوده و خواهد بود.

دولت آلمان که مانند سایر دولتهای غربی مدعی آزادی بیان و عقیده و دینداری است با پیروی از سیاست ها و معیارهای های دوگانه ویک جانبه گرایی در برابر تحولات و حوادث جهان و بویژه جنایات نژاد پرستانه و ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه، خود را در برابر منطق محکم مراکز اسلامی عاجز یافته لذا در حرکتی که نوعی فرافکنی و فرار به جلو تلقی می شود تنها چاره را در آن دیده که صورت مسئله را پاک نموده و مراکز اسلامی را تعطیل نماید.
و البته تعطیلی این مراکز بدون تردید نه تنها موجب جلوگیری از نشر اندیشه های اسلامی و فریاد مظلومیت مردم فلسطین نخواهد شد بلکه موجب رسوایی مدعیان دورغین آزادی دین و عقیده و بیان خواهد گردید.

حوزه های علمیه ضمن محکوم نمودن این اقدام دولت آلمان از کشورهای اسلامی تقاضای اتخاذ عکس العمل مناسب را می نماید و از دولت آلمان انتظار می‌رود هرچه سریعتر ازاین تصمیم برگردد و جبران نماید.

انتهای پیام

نظر شما