شناسهٔ خبر: 67871863 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

نیکزاد مطرح کرد:

پارک جنگلي در سرعين احداث مي شود

صاحب‌خبر -
پارک جنگلي در سرعين احداث مي شود
خبرگزاری آریا - مقدمات ایجاد پارک جنگلی سرعین؛در راستای افزایش مدت زمان اقامت مسافران در شهر سرعین و توسعه صنعت گردشگری در منطقه،در ماه‌های آتی فراهم می شود.

به گزارش خبرگزاری آریا؛پارک جنگلی در سرعین به همت نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی احداث می شود.در راستای افزایش مدت زمان اقامت مسافران در شهر سرعین و توسعه صنعت گردشگری در منطقه با همت و پیگیری علی نیکزاد و پس از انجام مطالعات لازم و مکان یابی مناسب، مقدمات ایجاد پارک جنگلی سرعین در ماه‌های آتی فراهم می شود.
جلسه شورای اداری شهرستان سرعین با حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.علی نیکزاد با همراهی جمعی از مدیران و مسئولان مربوطه در جلسه شورای اداری شهرستان سرعین حضور یافت و ضمن بررسی موضوعات مختلف و رایزنی و تصمیم گیری در خصوص موارد مطروحه رایزنی‌های لازم را با مسئولان ذیربط کشور درخصوص حل موانع و چالش های موجود انجام داد.
گفتنی است؛ تأمین تجهیزات لازم در حوزه درمانی؛ علی الخصوص دستگاه رادیوگرافی دندانپزشکی تا ماه‌های آتی، تکمیل ساختمان دولت شهرستان سرعین تا دو ماه آینده ،رایزنی تلفنی با معاون وزیر برای افزایش سهمیه آرد شهرستان سرعین جهت تأمین نیازهای گردشگران، ایجاد اداره میراث فرهنگی در سرعین، برنامه ریزی جهت احداث پارک جنگلی در سرعین، ارتقای زیرساخت های اینترنت در 27 روستا تا اخر شهریور، تسریع در احداث ساختمان ثبت اسناد شهرستان سرعین و حل مسائل مربوط به پروانه ساخت، بررسی مسائل و مشکلات در حوزه راه‌های روستایی، طرح هادی روستاها، کانال های بین مزارع، رفع موانع و مشکلات ساخت بیمارستان سرعین از جمله مسائل مطروحه در این نشست بود.
بازدید از پل کمربندی سرعین
علی نیکزاد، با همراهی فرماندار سرعین،مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سرعین و جمعی از مدیران و مسئولان مربوطه از پروژه درحال احداث پل کمربندی سرعین بازدید کرد .
نماینده مردم اردبیل ،نیر،نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی وضعیت پیشرفت پروژه در راستای حل موانع و چالش های پیش رو با مدیران بالادستی و مسئولان اجرای پروژه در قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) گفتگو و رایزنی کرد‌.
افتتاح پروژه آبرسانی به شهر آراللو به همت نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی
با حضور علی نیکزاد، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی و همراهی فرماندار اردبیل ،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و جمعی از مدیران و مسئولان مربوطه پروژه آبرسانی به آراللو به بهره‌برداری رسید.
این پروژه با اعتبار 40میلیارد ریال و با ظرفیت 8 لیتر بر ثانیه که قابل ارتقاء به 25لیتر بر ثانیه بوده که جمعیت 3600 نفری و 1100 خانواری را تحت پوشش خود قرار می‌دهد؛ با همت، پیگیری‌ها و جذب اعتبارات لازم توسط علی نیکزاد در خدمت مردم منطقه قرار گرفت./
پایان پیام

نظر شما