شناسهٔ خبر: 67871133 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

انصراف دسته جمعی تیم‌های لیگ‌ تیراندازی البرز

رئیس هیئت تیراندازی استان البرز از انصراف تیم‌های البرزی از لیگ برتر و دسته اول کشور با تصمیم هیئت رئیسه به دلیل نبود سالن تمرینی در کرج خبر داد.

صاحب‌خبر -

‌‌محمد خالقی رئیس هیئت تیراندازی استان البرز در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت:  متأسفانه به دلیل نشست زمین سالن تخصصی تیراندازی مالک اشتر مهرشهر به عنوان تنها فضای اختصاصی این رشته در البرز از مدار بهره‌برداری خارج شده است و عملاً مکانی برای تمرینات تیم‌های مختلف و ورزشکاران ما وجود ندارد.

رئیس هیئت تیراندازی استان افزود: این مسأله سبب شده تیم‌های البرزی از حضور در لیگ های دسته اول و برتر آقایان و بانوان انصراف بدهند و امکان حضور در فصل جدید را نداشته باشند.

خالقی بیان کرد در این راستا پیگیری‌هایی برای جایگزینی محل تمرین برای تیم های استان انجام شده ولی متأسفانه دیگر نهادها و ارگان‌ها همکاری لازم را نداشتند.

وی بیان کرد: سالن مالک اشتر تنها داشته هیأت استان برای استعدادیابی، آموزش وبرگزاری لیگ بوده و قطعاً در صورت حل نشدن این مشکل آسیبی جدی به روند رو به رشد تیراندازی استان وارد خواهد شد.

رئیس هیئت تیرانداری البرز در پایان گفت: از اداره کل ورزش و جوانان انتظار می‌رود برای حل مشکل این هیأت ورزشی تلاش بیشتری داشته باشد و مانع از تعطیلی فعالیت‌ها و رکود در این رشته مدال‌آور شود.

انتهای پیام/.

نظر شما