شناسهٔ خبر: 67870694 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

لندن منتفی شد

خبر ناگوار چلسی برای گلر ناراضی رئال

باشگاه چلسی که یکی از مقاصد احتمالی آندری لونین به نظر می‌رسید، دیروز انتقال فیلیپ یورگنسن را نهایی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، با انتقال قریب‌الوقوع فیلیپ یورگنسن به چلسی، درهای استمفوردبریج به روی آندری لونین، بسته شد. شایعات علاقه چلسی به لونین قوت گرفته بود اما در نهایت آبی‌ها روی گلر ویارئال به جمع‌بندی نهایی رسیدند.

لونین به پیشنهاد تمدید رئال پاسخی نداده و تنها یک فصل دیگر قرارداد دارد. او نمی‌خواهد فصل بعد نیمکت‌نشین تیبو کورتوا باشد و با توجه به درخشش فصل گذشته در ترکیب ثابت رئال، برخی نیز حق را به او می‌دهند. لونین اجازه نداد غیبت طولانی کورتوا به چشم بیاید.

در رئال تصور می‌کنند که لونین بعد از امضای قرارداد با ایجنت جدیدش، ژرژ مندس، تغییر رفتار داده و شایعات چلسی از اینجا نشات می‌گرفت.

2059508

با این حال، باشگاه چلسی حالا در آستانه جذب فیلیپ یورگنسن پس از توافق با ویارئال سر سر قراردادی به ارزش 24 میلیون یورو است. همچنین باید به‌خاطر داشت که تیم تحت هدایت انزو مارسکا درون دروازه از بازیکن اشباع است.

در حال حاضر، دروازه‌بان‌های موجود در لیست چلسی (بدون احتساب یورگنسن) عبارتند از: روبرت سانچز، کپا آریزابالاگا، پتروویچ و اسلونینا.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از انگلیس، هیچ یک از این چهار دروازه‌بان، سرمربی ایتالیایی را متقاعد نکرده‌اند و به همین دلیل او درخواست خرید گلر ویارئال را داده است.

اکنون باید دید بعد از منتفی شدن چلسی، تصمیم لونین برای مقصد بعدی چه تیمی خواهد بود.

نظر شما