شناسهٔ خبر: 67870274 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کنایه سرمربی کره: جنگ روانیت هم جواب نداد

مربی تیم ملی والیبال جوانان ایران، گفت: جنگ روانی سرمربی کره هم نتوانست جلوی بازیکنان و کادرفنی تیم ایران را بگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، ملی‌پوشان جوان والیبال ایران در پنجمین دیدار خود در قهرمانی مردان زیر 20 سال آسیا موفق به شکست سه بر دو کره‌جنوبی شدند.

محمد منصوری، مربی تیم ملی والیبال جوانان ایران، پس از این دیدار بیان کرد: دیدار با کره‌جنوبی یک فینال زودرس بود. ایران، ژاپن و کره مثلث قدرت والیبال آسیا هستند و برخورد تیم‌ها در این مرحله اجتناب‌ناپذیر است. این جنگ صدرنشینی برای ایران بود چون کره برای کسب سهمیه رقابت‌های جهانی باید به فینال رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا صعود کند، اما تیم ایران از قبل این سهمیه را کسب کرده است.

وی با اشاره به جنگ روانی کره‌ای‌ها گفت: در هرصورت بازیکنان تیم ملی والیبال ایران نمایش خوبی ارائه کردند و جنگیدند. جنگ روانی که سرمربی رقیب ایجاد کرده بود باز هم نتوانست جلوی بازیکنان و کادرفنی تیم ایران را بگیرد و توانستیم با اتخاذ یک تاکتیک خوب، کره را زمین‌گیر کنیم.

مربی تیم ملی والیبال جوانان ادامه داد: از سه ماه قبل که تمرینات آماده‌سازی خود را به‌صورت حرفه‌ای آغاز کردیم، تیم کره را 4-5 بار آنالیز کرده بودیم و همانطور که دیدیم در 2 ست اول آن‌ها چیزی برای عرضه نداشتند. بازیکنان تیم ایران امروز نشان دادند که چقدر توان‌مند هستند و توانستیم در ست پنجم با اختلاف 7 امتیازی کره را شکست دهیم.

منصوری درخصوص دیدار بعدی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: دیدار بعدی ایران به مراتب از رقابت امروز با کره آسان‌تر خواهد بود. امیدوارم بتوانیم فینال را مقابل ژاپن یا کره برگزار کنیم.

نظر شما