شناسهٔ خبر: 67866522 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

رئیس شورای عالی سیاسی یمن:

جشن کنگره با نتانیاهو، چهره زشت آمریکا را برای جهان آشکار کرد

رئیس شورای عالی سیاسی یمن ضمن تاکید بر حمایت مستمر یمن از مردم مظلوم فلسطین، اظهار داشت که سخنرانی نتانیاهو در کنگره، چهره زشت آمریکا را برای جهان آشکار کرد.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن در بیانیه‌ای آمریکا را مسئول ادامه جنایات صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان در نوار غزه دانست.
 
وی تاکید کرد: «جشن اخیر کنگره با نتانیاهو، تصویر زشت آمریکا را در برابر جهان و جنایات رژیم صهیونیستی و ویرانی و محاصره علیه مردم غزه را منعکس کرد.»
 
وی تمامی جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کرد که آخرین آنها کشتار آوارگان مدرسه السیده خدیجه در غرب دیرالبلح بود که منجر به شهادت 36 شهید و ده‌ها زخمی شد.
 
المشاط همچنین سکوت کشورهای عربی در قبال غزه را محکوم و تاکیدکرد که این اقدام آنها را با دشمن اسرائیلی شریک و او را به ادامه جنایات نسل‌کشی تشویق می‌کند.
 
رئیس شورای عالی سیاسی یمن از مردم جهان عرب و اسلام خواست تا با تمام امکانات از مردم غزه حمایت کنند.

در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به مدرسه سیده خدیجه در غرب شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه، دست کم ۳۶ فلسطینی شهید و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.
 
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای این حمله را محکوم کرد و گفت: «قتل عام مدرسه خدیجه جنایتی است که نشان دهنده بیگانگی دشمن اسرائیلی با تمام ارزش‌های انسانی و سرپیچی از همه قوانین جنگی است.»

انتهای پیام/

نظر شما