شناسهٔ خبر: 67864217 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

حقیقت ماجرای سقوط موشک در مجدل‌شمس از نگاه شاهدان عینی؛

شاهدان عینی: موشک پدافندی «اسرائیل» عامل انفجار بود

مهر

در پی جنجال صهیونیست‌ها درباره انفجار «مجدل شمس» برخی از شاهدان عینی در شهرک مجدل شمس روایت صهیونیست‌ها درباره انتساب حملات به حزب الله را زیر سوال بردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، در شرایطی که مقامات اشغالگر صهیونیستی تلاش مذبوحانه زیادی برای دخیل کردن نقش مستقیم جنبش حزب الله لبنان در انفجار شهرک «مجدل شمس» کردند، اما محافل خبری گزارش‌هایی جدیدی برخلاف انتظارات صهیونیست‌ها منتشر کردند که نشان می‌دهد روایت صهیونیست‌ها غیر واقعی و هدفمند بوده است.

در همین ارتباط، برخی شاهدان عینی در شهرک مجدل شمس جزئیات مهمی از دست داشتن مستقیم صهیونیست‌ها در شلیک موشک به زمین فوتبال در جولان اشغالی سوریه بیان کردند.

شبکه تلویزیونی العربی در خبری تازه از ابعاد این انفجار ابهام آمیز گزارش داد که یک نیروی امدادی صهیونیستی به نقل از شاهدان عینی در شهرک مجدل شمس فاش ساخت که موشک سامانه گنبد آهنین عامل انفجار در این شهرک بوده است.

همچنین خبرنگار این شبکه خبری افزود که تعدادی از شاهدان عینی در محل انفجار در شهرک «مجدل شمس» به او گفته‌اند که پدافند هوایی تل آویو عامل انفجار شدید بوده است.

آنان گفتند با چشمان خود دیده‌اند که سامانه گنبد آهنین از سمت بلندی‌های «جبل شیخ» شلیک کرد و موشک پدافندی درست در زمین فوتبال فرود آمد.

خبرنگار شبکه العربی تأکید کرد که ساکنان مجدل شمس روایت «اسرائیل» در خصوص انتساب واقعه عصر روز گذشته به حزب‌الله را باور نکرده‌اند.

این نیروی امدادی از ترس بازداشت حاضر به مصاحبه نشده است.

نظر شما