شناسهٔ خبر: 67863923 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

درخواست اسطوره یوونتوس از کیه‌زا: در یووه بمان!

فرانکو کاوسیو، اسطوره یوونتوس، از فدریکو کیه‌زا خواست در این تیم بماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، فرانکو کاوسیو، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، در گفت‌وگوی جدیدی با روزنامه لا گاتزتا دلو اسپورت، در مورد اخبار جدایی فدریکو کیه‌زا از یوونتوس و همچنین پیوستن ریکاردو کالافیوری، مدافع ایتالیایی، به آرسنال صحبت کرد.

این اسطوره ۷۵ ساله توضیح داد که امیدوار است کیه‌زا در بیانکونری بماند و تحت هدایت تیاگو موتا کار کند. کیه‌زا اکنون وارد ۱۲ ماه پایانی قرارداد خود با یوونتوس شده است و گزارش‌ها در ایتالیا حاکی از آن است که باشگاه به دنبال فروش او در این تابستان است تا از از دست دادن او به صورت رایگان در کمتر از یک سال جلوگیری کند. کاوسیو معتقد است که تیاگو موتا سابقه خوبی در استفاده از بازیکنان هجومی جناحین دارد و احساس می‌کند که کیه‌زا می‌تواند با راهنمایی‌های او پیشرفت کند.

کاوسیو با شوخی گفت: «اگر من جای او بودم، حتی به پاپ هم مراجعه می‌کردم تا در یوونتوس بمانم.» و در ادامه افزود: «شوخی به کنار، او باید هر کاری بکند تا بماند، تیاگو واقعاً می‌داند چگونه بهترین استفاده را از وینگرهای خود ببرد.»

2059305

کاوسیو همچنین یک پیشنهاد دیگر برای این بازیکن ایتالیایی داشت: «وقتی من با یک چالش بزرگ مواجه بودم، مسئله را از دید طرف مقابل هم می‌دیدم و فکر می‌کنم او هم باید همین کار را بکند.»

او همچین در مورد پیوستن کالافیوری به آرسنال گفت: «می‌توانستم ببینم که او چقدر در یوونتوس جا می‌افتاد و تبدیل به بازیکن خوبی می‌شد. واقعا حیف شد.»

نظر شما