شناسهٔ خبر: 67863579 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

گزارش خبرنگار مهر از پاریس؛

مناف هاشمی: انتظار داشتیم در شمشیربازی اتفاقات بهتری رخ بدهد

دبیرکل کمیته ملی المپیک با ابراز رضایت از عملکرد ملی پوش ژیمناستیک ایران گفت: انتظارمان از شمشیربازی در بخش انفرادی بیشتر بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، سید مناف هاشمی درباره عملکرد پینگ‌پنگ‌بازان کشورمان اظهار داشت: ندا شهسواری خیلی خوب بازی کرد، یک گیم را برد و می‌توانست یک گیم دیگر را هم ببرد، اما حریفش یکی از بهترین‌های جهان و فرانسه بود و رنکینگ ۱۸ را داشت. به هر حال تمام بچه‌ها تلاششان را می‌کنند.

وی ادامه داد: نوشاد هم امروز بازی خوبی را از خودش به نمایش گذاشت و به راحتی حریفش را شکست داد. اگر او بتواند عملکرد امروزش را در دور بعد هم تکرار کند یکی از اتفاقات خوب را در المپیک شاهد خواهیم بود.

دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره عملکرد مهدی الفتی و حضورش در فینال پرش خرک رقابت‌های ژیمناستیک گفت: امیدواریم الفتی یک پله دیگر هم بالا برود. یک هفته فرصت دارد. او عملکرد خیلی خوب و امیدوار کننده‌ای داشت و روحیه بسیار خوب و بالایی دارد.

هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: در شمشیربازی انتظار داشتیم اتفاقات بهتری رخ بدهد، اما متأسفانه نشد. تیراندازی هم فردا ۲ نماینده داریم و باید منتظر عملکرد خوب آنها باشیم در قایقرانی هم همینطور.

نظر شما