شناسهٔ خبر: 67863037 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

حقيقت ماجراي سقوط موشک در مجدل‌شمس از نگاه شاهدان عيني

صاحب‌خبر -
حقيقت ماجراي سقوط موشک در مجدل‌شمس از نگاه شاهدان عيني
خبرگزاری آریا - برخی شاهدان عینی مجدل شمس جزئیات مهمی از دست داشتن رژیم اشغالگر اسرائیل در شلیک موشک به شهر مجدل شمس در جولان اشغالی سوریه بیان کردند.

خبرنگار شبکه العالم در دمشق گفت: حزب الله هرگونه ارتباط با شلیک موشک به شهرک مجدل شمس را تکذیب کرده است و برخی منابع محلی تأکید کردند بیشتر ساکنان با چشمان خود موشک رهگیر پرتاب شده توسط گنبد آهنین اسرائیل را دیدند که داخل ورزشگاه مجدل شمس فرود آمده است.
این منابع به خبرنگار شبکه العالم تاکید کردند: این شهر، مناطق اطراف آن و روستاهای عرب نشین جولان اشغالی سوریه در طول عملیات طوفان الاقصی شاهد هیچ گونه اصطکاک، سقوط موشک و نزدیک شدن پهپادهای حزب الله نبوده است.
وی به نقل از برخی منابع آگاه افزود: موشکی که در مجدل شمس سقوط کرد، موشک رهگیر اسرائیلی بود که از مسیر خود منحرف شد و در این شهرک سقوط کرد. در حالی که منابع دیگر بر این باورند که این حادثه عمدی از سوی رژیم اشغالگر اسرائیل بوده و نشانه‌ی حمایت آمریکا از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی است ، که در حال دیدار با مقامات آمریکایی در واشنگتن است و در تلاش است جنایات خود در غزه را توجیه کند تا دامنه حملات خود را به خاک لبنان گسترش دهد.
روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت اعلام کرد بر اثر سقوط موشک به مجدل شمس 30 نفر مجروح شدند که حال 7 نفر از آنها وخیم است.

نظر شما