شناسهٔ خبر: 67862945 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

حزب الله ادعای رسانه‌های عبری مبنی بر حمله به مجدل‌شمس را رد کرد

صاحب‌خبر -
حزب الله ادعای رسانه‌های عبری مبنی بر حمله به مجدل‌شمس را رد کرد
خبرگزاری آریا - مقاومت اسلامی لبنان ادعای رسانه‌های عبری مبنی بر حمله موشکی به یک ورزشگاه در مجدل شمس در جولان اشغالی سوریه را تکذیب کرد.
مقاومت لبنان در بیانیه ای اعلام کرد :
مقاومت اسلامی لبنان با تکذیب قاطعانه ادعاهای برخی از رسانه‌های دشمن و رسانه‌های مختلف در خصوص هدف قرار دادن مجدل شمس، تاکید میکند که مقاومت با این حادثه هیچ ارتباطی ندارد و همه‌ی ادعاهای نادرست دراین باره را به شدت تکذیب می‌کند.
رسانه‌های عبری ادعا کرده بودند شلیک موشک از جنوب لبنان به مجدل شمس در جولان اشغالی،به کشته و زخمی شدن شماری از صهیونیستها منجر شده است .
همچنین یک کارشناس نظامی، وجود اهداف صهیونیستی در منطقه مجدل شمس که مورد حمله حزب الله قرار گرفته باشد را نامحتمل دانست و گفت: نزدیک‌ترین هدفی که حزب الله به آن حمله کرده دست کم حدود 3 کیلومتر با مجدل شمس فاصله دارد و امکان ندارد پرتابگران موشک‌های حزب الله چنین فاصله‌ای را خطا کرده باشند.
این کارشناس نظامی همچنین گفت انفجارها به خاطر سقوط موشک‌های رهگیر گنبد آهنین رخ داده یا اینکه رژیم اشغالگر عمداً این مکان را در این برهه خاص مورد حمله قرار داده تا از آن برای مقاصد سیاسی و تبلیغاتی بهره‌برداری کند.

نظر شما