شناسهٔ خبر: 67861451 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین قدیمی | لینک خبر

نظر شما نظرات آخرین اخبار وبگردی

اطلاعیه‌ فوری درباره تعطیلی رسمی فردا ۷ مرداد

جدیدترین اخبار تعطیلی فردا ۷ مرداد را در این گزارش بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین، دولت فردا یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ را در پی تداوم گرمای کم‌سابقه هوا و در راستای حفظ سلامت مردم و کمک به مدیریت مصرف انرژی، کلیه مراکز و ادارات دولتی و بانک‌ها در سراسر کشور را تعطیل کرده است. جزییات این تعطیلی را در ادامه بخوانید.

روابط عمومی دادگستری کل استان البرز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

در پی اعلام تعطیلی روز یکشنبه (هفتم مردادماه) توسط دولت محترم با توجه به «تداوم گرمای شدید و کم‌ سابقه هوا و به منظور حفظ سلامتی شهروندان و مدیریت مصرف انرژی»، اعلام می دارد در راستای همراهی با این تصمیم، کلیه فعالیت‌های مجتمع‌های قضایی دادگستری کل استان البرز نیز تعطیل بوده و بدیهی است برای کسانی که برای فردا وقت رسیدگی داشتند اوقات جدید تعیین و اعلام خواهد شد.

همچنین به اطلاع می‌رساند به مانند سایر ایام تعطیل رسمی و غیر رسمی، واحدهای کشیک در کلیه حوزه‌های قضایی استان البرز جهت رسیدگی به فوریت‌های قضایی همچنان فعال خواهند بود.

شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در اطلاعیه ای اعلام کرد که فردا یکشنبه ۷ مرداد مترو ساعت ۵:۳۰ کار خود را آغاز می‌کند.

اتاق بازرگانی تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فردا ۷ مرداد ۱۴۰۳ تعطیل است. اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاوررزی تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ در راستای همراهی با دولت و با توجه به تعطیلی تمامی نهادهای دولتی، اتاق بازرگانی تهران نیز روز یکشنبه هفتم مرداد ماه را تعطیل کرده است.

در پی تداوم گرمای شدید و کم‌سابقه هوا و به منظور حفظ سلامتی شهروندان و مدیریت مصرف انرژی، همه مراکز و ادارات دولتی و بانک‌ها در سراسر کشور (به جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی) روز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ تعطیل خواهند بود، بر این مبنا بازارسرمایه نیز فردا فعالیت نخواهد داشت.

سخنگوی مرکز مبادله گفت: با توجه به تعطیلی روز یکشنبه و محدودیت‌های به وجود آمده در سیستم پرداخت، شانزدهمین جلسه حراج سکه این هفته برگزار نمی‌شود.

معاون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از تعطیلی همه دفاتر اسناد رسمی و دفاتر ازدواج و طلاق در روز یکشنبه خبر داد.

نظر شما