شناسهٔ خبر: 6786140 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

حمله یمنی‌ها به جنوب عربستان با ۴۳ موشک

اختصاصی ابنا

ارتش و کمیته های مردمی یمن در پاسخ به تجاوزگری های رژیم سعودی و ائتلاف عربی با ۴۳ موشک مواضع نظامی سعودی ها را هدف قرار دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ ارتش و کمیته های مردمی یمن در پاسخ به تجاوزگری های رژیم سعودی و ائتلاف عربی، در حمله‌ای غافلگیر کننده با ۴۳ موشک مواضع نظامی سعودی ها را هدف قرار دادند.

گزارشگر شبکه تلویزیونی المسیره لحظاتی پیش در خبرهای فوری از حمله ارتش و کیمته‌های مردمی یمن به پایگاه «المعطن» در جیزان عربستان با ۳۵ موشک خبر داد و گفت: یگان‌های موشکی یمن محل تجمع نظامی سعودی‌ها در "الخوبه" و پایگاه نظامی «ملحمه» در جیزان را با شلیک ۸ موشک هدف قرار دادند.

در ادامه این گزارش آمده است: در حمله ارتش و کمیته های مردمی برای کنترل مراکز نظامی عربستان، شمار زیادی از نظامیان سعودی منطقه جاره در جیزان عربستان به هلاکت رسیدند و تجهیزات نظامی آنان به غنیمت گرفته شد.

در جبهه جنوب یمن نیز تعداد زیادی از عناصر القاعده و مزدوران سعودی در حمله ارتش و نیروهای مردمی به هلاکت رسیدند و شماری از خودروهای نظامی آنان در جعوله "عدن" منهدم شد.

صبح امروز نیز جنگنده های رژیم سعودی منطقه "الشعله" در استان مارب، "جبل اومان" در تعز و پایگاه "العند" در استان لحج را بمباران کردند.

گفتنی است، عربستان سعودی با اعزام فرماندهان و جنگجویانی به جنوب یمن نقشه سیطره آن را کشیده بود و قصد داشت که زمینه‌های بازگشت «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهور مسعفی و فراری یمن را فراهم کند.

..................
پایان پیام/ ۲۷۳

نظر شما