شناسهٔ خبر: 67860696 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

به بهانه بازی هفته اول آبی پوشان در قزوین/ شمس آذر - استقلال؛ این بار بدون دقیقی و یامگا

اولین و آخرین دیدار تیم های شمس آذر و استقلال، در ورزشگاه سردار آزادگان که با نتیجه تساوی به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرورزشی، تیم استقلال در هفته اول رقابت های لیگ بیست و چهارم روز جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف تیم شمس آذر این شهر خواهد رفت. اما نکته جالب تقابل این دو تیم این است که تیم های استقلال و شمس آذر تاکنون فقط ۲ بار به مصاف یکدیگر رفته اند و از این دو بار فقط یک بار در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین مقابل هم صف آرایی کرده اند.

استقلال و شمس آذر اولین بار در هفته نهم لیگ بیست و سوم در تاریخ ۱۱ آبان ۱۴۰۲ در ورزشگاه سردار آزادگان مقابل هم قرار گرفتند که این رقابت در پایان با نتیجه دو بر دو به پایان رسید.  گفتنی است فاصله تکرار دیدارهای استقلال در شهر قزوین و ورزشگاه سردار آزادگان با تیم شمس آذر ۲۶۸ روز خواهد بود. اولین حضور تیم استقلال در شهر قزوین مقابل شمس آذر در فصل پاییز انجام شد و سفر دوم آبی ها به قزوین در فصل تابستان خواهد بود که گرمای هوا در این بازی کار را برای هر دو تیم سخت تر خواهد کرد.

ترکیب تیم استقلال را در بازی رفت فصل گذشته، سید حسین حسینی، ابوالفضل جلالی، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، کوین یامگا، مهدی مهدی پور، سعید مهری، آرش رضاوند، آرمان رمضانی و مهرداد محمدی تشکیل می دادند. اما به نظر می رسد از این ترکیب در فصل جدید، مهدی مهدی پور، سعید مهری، کوین یامگا و مهرداد محمدی بازیکنان غایبان استقلال خواهند بود.

 سعید مهری در نیم فصل گذشته به تیم قبرسی آپوئل پیوست و مهدی مهدی پور از ناحیه رباط صلیبی، مصدومیت شدیدی پیدا کرد و باعث خروج این بازیکن از لیست آبی ها شد. کوین یامگا دیگر بازیکن استقلالی ها بود که در بازی رفت استقلال در سال گذشته حضور داشت و در بازی رفت امسال در قزوین به دلیل مصدومیت حضور نخواهد داشت، یامگا در تمرینات استقلال از ناحیه چشم دچار مصدومیت شدید و بعد از جراحی های طولانی احتمالا از لیست استقلالی ها در فصل جدید خارج خواهد شد. کوین یامگا یکی از گلزنان استقلال در بازی رفت بود که از روی نقطه پنالتی دروازه تیم شمس آذر را باز کرد و دیگر گل تیم استقلال را آرمان رمضانی، مهاجم بلند قامت این تیم به ثمر رساند.

دیگر غایب بازی رفت امسال در ورزشگاه سردار آزادگان مهرداد محمدی مهاجم تیم استقلال است که به دلیل مصاحبه ای که در پایان فصل گذشته انجام داد به مدت ۶ جلسه از همراهی تیمش محروم شد. در بازی فصل گذشته جواد نکونام به عنوان سرمربی روی نیمکت استقلالی ها حضور داشت و سعید دقیقی سرمربی تیم شمس آذر قزوین بود که امسال مازیار زارع به جای سعید دقیقی سکان هدایت شمس آذری ها را دست خواهد گرفت.

نکته قابل توجه این است که مازیار زارع سرمربی جدید تیم شمس آذر در اولین تجربه سرمربیگری تیم شمس آذر مقابل یکی از مدعیان قهرمانی فصل گذشته قرار خواهد گرفت.

نظر شما