شناسهٔ خبر: 67860486 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

وام بازنشستگان | واریز وام بازنشستگان

واریزی جدید دولت به حساب بازنشستگان | متقاضیان وام بازنشستگان امشب پیامک واریزی دریافت می کنند

در ادامه آخرین اخبار مربوط به وام بازنشستگان را با ما دنبال کنید.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

خبرنگار شایلین بهبودی:

فهرست واجدین شرایط وام بازنشستگان کشوری به بانک صادرات ارسال شده است و قرار است به زودی پرداخت آن انجام شود.

فهرست واجدین شرایط دریافت وام ضروری نوبت جدید از سوی صندوق ازنشستگی کشوری به بانک عامل (صادرات ) ارسال شده و قرار است به زودی پرداخت آن انجام شود.

این تسهیلات به مبلغ ۳۰ میلیون تومان با اقساط ۳۶ماهه است و به صورت ماهانه برای بازنشستگان واجد شرایط در قالب نوبت بندی واریز می‌شود.

جزئیات دریافت وام بازنشستگان 

وی تصریح کرد: بنا برنامه‌ریزی صورت گرفته امسال مبلغ وام قرض الحسنه به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی از ۲۰ میلیون تومان به ۳۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی درباره نحوه ثبت‌نام جهت دریافت وام اشاره شده، گفت: بازنشستگان در هر استان‌ها و شهرستان‌های مختلف می‌توانند با مراجعه به سایت کانون بازنشستگان اقدام به ثبت‌نام برای دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی کنند.

اسفندیاری خاطرنشان کرد: پیش‌بینی‌ می‌شود امسال ۵۰۰ هزار نفر از بازنشستگان از تسهیلات قرض الحسنه استفاده‌ کنند. البته این مسئله نیاز به مجوز بانک مرکزی به بانک رفاه دارد.

وی درباره بازپرداخت وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی گفت: بازپرداخت این وام ۲۴ ماه درنظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی اضافه کرد: در مرحله اول در سال جاری ۴۰ هزار بازنشسته جهت دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی ثبت‌نام کرده‌اند که تا چند روز آینده مبلغ وام به حساب‌ها آنها واریز می‌شود.

نظر شما