شناسهٔ خبر: 67859231 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

رسانه لبنانی: گردشگران اعتنایی به جنگ اسرائیل ندارند

یک رسانه لبنانی در گزارشی اعلام کرد، به رغم تهدیدهای اسرائیل و درگیری دایر در جنوب لبنان، گردشگران زیادی به این کشور سفر کرده و رستوران‌ها شاهد رونق قابل توجهی است، به نحوی که اکثر مراکز گردشگری در مناطق مختلف لبنان در تعطیلات آخر هفته رزرو هستند.

صاحب‌خبر -
رسانه لبنانی: گردشگران اعتنایی به جنگ اسرائیل ندارند
کد خبر: 668757
|
۱۴۰۳/۰۵/۰۶ ۱۶:۳۰:۵۰

به گزارش اعتمادآنلاین، یک رسانه لبنانی در گزارشی اعلام کرد، به رغم تهدیدهای اسرائیل و درگیری دایر در جنوب لبنان، گردشگران زیادی به این کشور سفر کرده و رستوران‌ها شاهد رونق قابل توجهی است، به نحوی که اکثر مراکز گردشگری در مناطق مختلف لبنان در تعطیلات آخر هفته رزرو هستند.

صاحب یکی از این رستوران‌ها می‌گوید: به رغم تمامی تنش‌های موجود در جنوب، اما بخش خدمات رستورانی شاهد رونق قابل توجهی است، یکی از علل آن شاید به افزایش مناسبت‌های دینی و نیز عروسی‌ها است. همین امر باعث شد تا رزروها تا اوایل ماه سپتامبر تکمیل شوند.

او در عین حال خاطرنشان کرد، این رونق در حالی است که بسیاری از لبنانی‌های خارج‌نشین، این تابستان به کشور بازنگشته‌اند و منتظر آن هستند تا ببینند شرایط جنگ در کشور به چه سمت و سویی خواهد رفت.

با این حال، رئیس اتحادیه سندیکاهای گردشگری لبنان اعلام کرد، لبنان در معرض جنگ رسانه‌ای شدیدی قرار گرفته است و دروغ  و جوسازی‌های مختلفی در مورد شرایط این کشور و فرار مردم  از جمله شلوغی در فرودگاه بیروت منتشر می‌شود، اقداماتی که تاثیرات منفی خود را بر درآمد بخش هتلداری و رستوران‌ها داشته است.

 

برچسب‌ها:

نظر شما