شناسهٔ خبر: 67859099 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مرکزی خبر داد؛

آغاز پیش‌فروش بلیت اتوبوس طرح اربعین از ۱۰ مرداد در استان مرکزی

اراک- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: پیش فروش بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در طرح اربعین از ۱۰ مرداد از مرکزی به مقصد پایانه مرزی برکت در مهران آغاز می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد جهانی بعدازظهر شنبه در آستانه سفرهای اربعین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۴۹ شرکت مسافربری در سه پایانه مسافربری و نمایندگی دفاتر شرکت‌های مسافربری در شهرستان‌های استان وظیفه جابه‌جایی زوار در طرح اربعین را بر عهده دارند.

وی افزود: با توجه به تمهیدات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، پیش‌فروش بلیت ناوگان حمل و نقل جاده‌ای از مبدأ استان مرکزی به مقصد مهران از ۱۰ مردادماه آغاز می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان همزمان با سراسر کشور فعالیت خود در طرح اربعین را از ۱۶ مردادماه شروع و تا ۱۶ شهریورماه ادامه خواهد داد تا خدمات مطلوبی به نسبت سال‌های گذشته به زائران ارائه گردد.

جهانی بیان کرد: اولویت تهیه بلیت برای کسانی خواهد بود که در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند.

وی، از ممنوعیت انجام سرویس‌های دربستی توسط شرکت‌های حمل و نقل مسافری در بازه زمانی طرح اربعین خبر داد و گفت: سرویس‌های دربستی تنها با هماهنگی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای مواردی خاص تعیین می‌شود که در این راستا شرکت‌ها به هیچ وجه، مجوزی در ایام اربعین ندارند.

نظر شما