شناسهٔ خبر: 67857456 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

سوگواره بین‌المللی میراث اربعین در عمارت مسعودیه برگزار می‌شود

احمد طالبی

اولین سوگواره بین المللی میراث اربعین حسینی با شعار «میراث اربعین، گذشته، حال و آینده» در تاریخ 14 و 15 مرداد 1403 در عمارت تاریخی مسعودیه برگزار می شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش میراث آریا، اولین سوگواره بین المللی میراث اربعین حسینی با شعار «میراث اربعین، گذشته، حال و آینده» در تاریخ 14 و 15 مرداد 1403 در عمارت تاریخی مسعودیه برگزار می شود.
این رویداد با همت معاونت فناوری و کاربردی سازی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و حمایت صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری اماکن تاریخی و فرهنگی و ستاد فناوری های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و شتابدهنده فاخربوم به عنوان مجری برگزاری رویداد با حضور مجامع علمی، فرهنگی و مذهبی مرتبط در کشور، اندیشمندان و نخبگان علمی از سراسر کشور و میهمانان بین المللی برگزار می‌شود.
این رویداد بین المللی با محوریت تبیین و ترویج شعار جهانی پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی در سال 1446 قمری - 1403 شمسی (کربلا طریق الاقصی) در موضوعات علمی، فرهنگی، هنری و فناورانه مرتبط با مواکب و زائران راهپیمایی عظیم اربعین حسینی برگزار می‌شود.
مطابق اعلام دبیرخانه این رویداد، نمایشگاه جانبی و همچنین محفل شعر و روایتگری از دیگر بخش‌های این سوگواره دور روزه است که در عمارت مسعودیه واقع در میدان بهارستان تهران بر پا می‌شود.
اطلاعات بیشتر در مورد این رویداد در این پیوند قابل مشاهده است: evnd.co/kgdRQ
پوستر این رویداد نیز در ادامه ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما