شناسهٔ خبر: 67856141 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

انریکه و گواردیولا

از خودی می‌خورند: ضربه سخت به بارسلونا

بارسلونا در بازار نقل و انتقالات و برای خرید بازیکنان مدنظرش موانعی بزرگ دارد که با آنها بیگانه نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پی‌اس‌جی با لوئیس انریکه برای نیکو ویلیامز فشار می‌آورد، در حالی که سیتی گواردیولا می‌خواهد دنی اولمو را بخرد.

بارسلونا هنوز در این بازار تابستانی حرکتی انجام نداده، اما دو هدف کاملاً مشخص دارد: نیکو ویلیامز و دنی اولمو. اگرچه خوآن لاپورتا در روز پنج‌شنبه، در حین معارفه فلیک، به صراحت اعلام کرد که وضعیت اقتصاد فعلی بارسا به آنها اجازه می‌دهد با هر گونه انتقالی روبرو شوند، ولی حقیقت این است که هنوز هیچ پروسه انتقالاتی از سوی بارسا نهایی نشده است.نباید فراموش کنیم که باشگاه‌هایی با قدرت اقتصادی بالا، اهدافی مشابه کاتالان‌ها در نظر دارند. در واقع، پاری سن ژرمن با مربیگری لوئیس انریکه به دنبال نیکو ویلیامز است، در حالی که سیتی با هدایت گواردیولا دنی اولمو را مدنظر دارد.

روز سه‌شنبه مشخص شد که تیم پاریسی وینگر چپ اتلتیک را در رادار خود دارد. در چند ساعت گذشته رادیو کاتالونیا گزارش داد که آنها پیشنهاد را دو برابر کرده‌اند. پاریس دو برابر بارسا به نیکو دستمزد خواهد داد تا او را اغوا کند. لوئیس انریکه این ملی پوش را که در سال 2022 با خود به جام جهانی قطر برد، کاملاً می‌شناسد.

بارسا از همان لحظه اول متوجه شده بود که تنها با پرداخت بند فسخ تعیین شده 58 میلیون یورویی، نمی‌تواند با PSG رقابت کند. در واقع دستمزد پیشنهادی به نیکو از سوی پی‌اس‌جی و پیشنهاد مالی بهتر برای بیلبائو، شاید در نهایت باعث شود بارسا نیکو را از دست بدهد.

موردی مشابه در مورد دنی اولمو وجود دارد و سیتی مانعی بزرگ در راه بارسلوناست. باید دید در نهایت باشگاه کاتالان از سوی دو مربی سابق خود در بازار با ضربه سختی مواجه می‌شود یا به هر دو هدف خود خواهد رسید؟

نظر شما