شناسهٔ خبر: 67855102 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

الاهلی و توقف ناگهانی در مذاکره با عطیه

رقیب پرسپولیس از معامله کنار کشید!

یک وبسایت مصری در خبری فوری اعلام کرد که باشگاه الاهلی مذاکرات خود را با یحیی عطیه‌الله متوقف کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که پرسپولیس از خرید مدافع اهل بولیوی انصراف داده، یک خبرگزاری مصری «صوت الامه» اعلام کرده که باشگاه الاهلی نیز از استخدام یحیی عطیه‌الله انصراف داده است.

این روزنامه به نقل از یک منبع در الاهلی نوشت که این باشگاه به طور قابل توجهی از جذب بازیکن مراکشی عقب نشینی کرده است، اگرچه در چند روز گذشته شاهد مذاکرات فشرده بین سه طرف (الاهلی، باشگاه روسی و بازیکن) برای تکمیل این معامله پیش رفته بود.

اما حالا به نظر مدیران باشگاه با وجود توافق مالی و تائید مارسل کهلر سوییسی، سرمربی این تیم، تصمیم دیگری گرفته و دیگر هیچ تماسی را با باشگاه سوچی و یحیی عطیه الله برقرار نکردند.

این روزنامه تائید کرد که مدیران الاهلی تصمیم به توقف مذاکره با یحیی عطیه الله و تشدید مذاکرات با یک مدافع چپ خارجی دیگر گرفتند و طی چند روز آینده این قرارداد اعلام خواهد شد. این منبع توضیح داد که احتمال بازگشت الاهلی به مذاکره با یحیی عطیه الله وجود دارد، اما بسیار ضعیف شده، اگر نگوییم غیرممکن.

به این ترتیب شاید پرسپولیس فرصتی مطلوب برای جذب یحیی عطیه الله داشته باشد، بازیکنی مراکشی که در فصول گذشته عملکرد خوبی را از خود نشان داده است.

نظر شما