شناسهٔ خبر: 67854342 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

گشت موبایل در مترو؟ برداشت نادرست از رفتار پلیس

شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه شایعه ضبط گوشی‌های رجیستر نشده در مترو را تکذیب و اعلام کرد: کارکنان این شرکت هیچ اقدامی در خصوص بررسی گوشی مسافران انجام نداده و نخواهند داد.

صاحب‌خبر -

پس از انتشار روایت  محمد قاسمی، خبرنگار از یک اتفاق عجیب در مترو  روابط عمومی مترو واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد . این خبرنگار از گشت موبایل در مترو خبر داده و در صفحه شخصی اش نوشته بود :‌ گوشی او را گرفته‌اند و چک کرده‌اند!

 کاربر دیگری در توییتر نیز در روزهای گذشته مشابه همین اتفاق را روایت کرده است که موبایلش را گرفته و چیزی را اسکن کرده‌اند!

به فاصله یک روز  شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه شایعه ضبط گوشی‌های رجیستر نشده در مترو را تکذیب و اعلام کرد: کارکنان این شرکت هیچ اقدامی در خصوص بررسی گوشی مسافران انجام نداده و نخواهند داد.

این شایعه احتمالأ به دلیل برداشت نادرست از یکی از اقدامات پلیس مستقر در مترو برای شناسایی اموال مسروقه و برخورد با سارقان ایجاد شده است. در واقع، پلیس مترو با استعلام از سامانه همیاب در جستجوی اموال مسروقه است و اقدامی در خصوص گوشی‌های رجیستر نشده انجام نمی‌شود. جهت شفاف‌سازی بیشتر در این خصوص، توضیحاتی از سوی پلیس ارائه خواهد شد.

نظر شما