شناسهٔ خبر: 67852188 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با حضور ابوالفضل جلیلی؛

نمایشگاه نقاشی‌های میلاد جلیلی در ملت افتتاح شد

آیین گشایش نمایشگاه نقاشی «تجربه سوم» میلاد جلیلی با حضور ابوالفضل جلیلی در گالری پردیس سینمایی ملت، ۵ مرداد ماه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه تصویرشهر، نمایشگاه نقاشی میلاد جلیلی با نام «تجربه سوم» از روز جمعه ۵ مرداد ماه در گالری پردیس ملت کار خود را آغاز کرد.

در این نمایشگاه ۲۲ اثر در قطع ۵۰ در ۷۰ در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

میلاد جلیلی که پسر ابوالفضل جلیلی کارگردان شناخته شده سینمای ایران است و سال ها در مقام دستیار کارگردان با پدرش همکاری کرده است، اولین نمایشگاه نقاشی اش را در حالی در ایران برپا می کند که ۱۰ سال در پاریس در زمینه نقاشی و نمایشگاه فعالیت داشته است.

وی که فارغ التحصیل سینماست درباره نمایشگاهش نوشته است: «دیدگاه بنده به نقاشی همیشه از زاویه سینما بوده است اما در کمتر جایی با این موضوع برخورد داشته‌ام. بنابراین خود تصمیم گرفته‌ام که آنچه سینمای تک فریم یعنی سینما در یک قاب و خارج از اصول واقع گرا و حتی نقاشی است با الهام گرفتن از درونیات خود و دیگر هنرمندان تقدیم حضورتان کنم. این مجموعه حاصل چندی تلاش و کوشش بنده است که به صورت منتخب تقدیم حضورتان می شود. امید آن است که مقبول گردد.»

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه «تجربه سوم» می‌توانند تا ۱۲ مرداد ماه همه روزه از ساعت ۱۱ الی ۱۹ به گالری پردیس ملت به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، ابتدای بزرگراه هاشمی رفسنجانی (نیایش)، روبه‌روی بزرگراه کردستان، طبقه منفی ۲ مراجعه کنند.

نظر شما