شناسهٔ خبر: 67851670 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

برگزاری کارگاه آموزشی برای شاغلین صنایع‌دستی گنبدکاووس

ابوالفضل آذری

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گلستان گفت: کارگاه آموزشی آمادگی صنعتگران برای مشارکت در هشتمین دوره از داوری‌های مهر اصالت در گنبدکاووس برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش میراث‌آریا، مریم حاجی‌ابراهیمی با اشاره به این‌که کارگاه‌های آموزشی برای شاغلین صنایع‌دستی در راستای ارتقاء سطح دانش صنعتگران توانمند استان در سطح استان برگزار می‌شود، گفت: کارگاه آموزشی آمادگی صنعتگران برای مشارکت در هشتمین دوره از داوری‌های مهر اصالت روز پنجشنبه ۴ مردادماه ۱۴۰۳ در خانه صنایع‌دستی نقش سوزن گنبدکاووس برگزار شد.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی گلستان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری کارگاه‌های آموزشی با محوریت مهر اصالت در سطح استان، آشنایی صنعتگران صنایع‌دستی به نحوه مشارکت، نوع محصول تولیدی قابل‌ارائه در داوری، کیفیت تولیدات، مواد اولیه مصرفی، توجه به مرحله نهایی تولید اثر (فینیشینگ)، نحوه بسته‌بندی و ارائه اثر به بازار هدف و... است.

او در ادامه بیان کرد: خانه صنایع‌دستی نقش سوزن گلستان به مدیریت عصمت مجیدی هنرمند پیشکسوت گلستانی در رشته‌های متنوع رودوزی‌ها و پوشاک سنتی استان در شهرستان گنبدکاووس فعال است و تاکنون توانسته استادکاران زیادی در این رشته‌ها به بازار کار معرفی کند.

انتهای پیام/

نظر شما