شناسهٔ خبر: 67850772 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

وعده الحوثی به اسرائیل/ واکنش یمن در راه است

ایرنا : عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با تاکید بر واکنش ارتش این کشور به حمله رژیم صهیونیستی به بندر الحدیده، گفت: آنچه رهبر انقلاب وعده داد، تحقق پیدا خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

«محمد علی الحوثی» از واکنش حتمی به حملات رژیم صهیونیستی به یمن خبر داد.

وی در حساب کاربری خود در شبکه ایکس نوشت: واکنش در راه است و آنچه آقای سید عبدالملک الحوثی (رهبر انصار الله یمن) گفت، رخ خواهد داد و آنچه به شما وعده داد، در راه است.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن افزود: ما ادعا نمی‌کنیم که امکانات کشورهای عربی را در اختیار داریم و این به آن معنی نیست که چون مانند کشورهای عربی این توانایی را نداریم از برادران خود در غزه حمایت نکنیم.

وی ادامه داد: هنگامی که می‌گوییم واکنش در راه است با توجه به امکانات و داشته های خود سخن می‌گوییم.

الحوثی ضمن شماتت رژیم های عربی که منفعلانه عمل می‌کنند، گفت: واکنش شما کجاست، در حالی که امنیت ملی شما از سوی رژیم موقت نقض و برادرانتان در غزه کشته می‌شوند؟

هواپیماهای رژیم صهیونیستی عصر شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ شهر بندری الحدیده در غرب یمن را مورد حمله هوایی قرار دادند.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، این حمله توسط ۲۰ جنگنده اف ۳۵ و حامل صدها تن مواد منفجره انجام شده است.

رهبر انصار الله یمن در سخنرانی روز پنجشنبه خود گفت: رسانه های دشمن از یمنی هایی صحبت کردند که با حمله به «تل آویو» ثابت کردند برای «اسرائیل» مشکل جدی ایجاد می کنند و این همان چیزی است که ما به دنبال آن هستیم. رسانه‌های غربی از جمله انگلیس از توانایی پهپادی یمن در نفوذ به سیستم‌های دفاعی ابراز شگفتی کردند.

خبر مرتبط
سنتکام ادعا کرد: انهدام ۹ پهپاد در اطراف یمن

فرماندهی مرکزی آمریکا در خاورمیانه موسوم به سنتکام از رهگیری و انهدام شمار از پهپادهای متعلق به جنبش انصارالله یمن خبر داد.

سید الحوثی اضافه کرد: ما می‌خواهیم صهیونیست‌ها به شدت نگران باشند و هرگز نخوابند و از ثبات برخوردار نشوند، زیرا آنها اشغالگران جنایتکار و ظالم هستند.

وی تاکید کرد: پاسخ به حملات دشمن صهیونیستی در راه است.

 

نظر شما