شناسهٔ خبر: 67849241 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: پارس نیوز | لینک خبر

کارگران این آقا را شایسته وزارت کار می دانند

نماینده کارگران ساختمانی گفت: ضمن احترام به همه ی گزینه ها آقای محجوب را بهترین و مناسب ترین گزینه می دانم که هم سابقه ی اجرایی و هم تقنینی داشته اند. ایشان جامع الشرایط هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پارس نیوز به نقل از ایلنا، اکبر شوکت، نماینده کارگران ساختمانی، در حمایت از انتخاب علیرضا محجوب به عنوان وزیر پیشنهادی کار گفت: بیش از ۵۰ میلیون نفر از جمعیت کشور، به عنوان جامعه هدف وزارت کار هستند و این اقشار به این دلیل که مورد بی عدالتی های بسیار قرار گرفته اند، امروز جزو اقشار ضعیف جامعه به حساب می آیند. 

شوکت بیان کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جای آزمون و خطا نیست. جوان گرایی خوب است اما شخصی باید در وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی به عنوان وزیر انتخاب شود، که دیدِ وسیعی داشته باشد. باید همه جوانب را ببیند از بهزیستی گرفته تا سازمان فنی و حرفه ای و صندوق تأمین اجتماعی و… را بشناسد و قوانین آن ها را بداند. 

این فعال کارگری ضمن حمایت از معرفی محجوب به عنوان وزیر پیشنهادی کار گفت: ایشان حدود ۲۰ سال عضو شورایعالی کار و شورایعالی تأمین اجتماعی بوده اند و به واسطه ی سمت هایی که داشته اند، بودجه سازمان تامین اجتماعی را بررسی کرده و می دانند مشکلات صندوق ها چیست. 

رئیس کانون کارگران ساختمانی بیان کرد: ۶ دور سابقه نمایندگی مجلس کم نیست. ایشان قوانین درست و غلط را می شناسند. می دانند کدام بخشنامه ها، کدام قوانین را بی اثر کرده است و اگر به مشکلی برخورد کنیم، ایشان می توانند از سوی دولت لایحه به مجلس بفرستند. 

شوکت بیان کرد: یکی از خصوصیات مهم آقای محجوب، بین اصولگرایان و اصلاح طلبان، پاکدستیِ ایشان است. ایشان نایب رییس اتحادیه جهانی کارگران است. سمتهایی مثل مدیرکل فنی سازمان تأمین اجتماعی، مشاور نخست وزیر و مشاور رئیس جمهور را هم باید به کارنامه ایشان اضافه کرد. 

وی گفت: آقای محجوب انسان پرنفوذی برای احقاق حقوق کارگران هستند. ایشان طی ۴۵ سال گذشته اثبات کرده اند که به دنبال منیت و زندگی و منافع شخصی نبوده اند. گسترش رفاه و عدالت اجتماعی برای کارگران مهم ترین خواسته ی ایشان بوده است. تاکید می کنم که صاحب نفوذ بودنِ ایشان در وزارت کار بسیار مهم است. 

شوکت گفت: وزارت تعاون نیاز به انسان های بزرگ دارد. ایشان اقتصاد را کاملا می فهمند و تفکر اقتصادی با محورِ اجتماعی دارند. در این شرایط فوق العاده بد اقتصادی، حضور ایشان برای گرفتنِ تصمیماتِ مناسب به نفع اقشار ضعیف جامعه است. 

این فعال کارگری گفت: ضمن احترام به همه ی گزینه ها آقای محجوب را بهترین و مناسب ترین گزینه می دانم که هم سابقه ی اجرایی و هم تقنینی داشته اند. ایشان جامع الشرایط هستند.

نظر شما