شناسهٔ خبر: 67848967 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

ورود ۲۰ جرثقیل فوق سنگین به چرخه حمل و نقل کشور

جرثقیل‌ فوق سنگین ۵۰، ۵۵ و ۹۰ تنی خدمات لجستیک و ۱۲ تجهیز آتش‌نشانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران وارد چرخه حمل و نقل کشور شد.

صاحب‌خبر -

سمیه شوریابی؛ بازار: ۲۰ جرثقیل فوق سنگین ۵۰، ۵۵ و ۹۰ تنی خدمات لجستیک و ۱۲ تجهیز آتش‌نشانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران وارد چرخه حمل و نقل کشور شد، این برای نخستین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی است که جرثقیل‌های سنگین تأمین و به‌کارگیری می‌شود.

امید حسین ابیانه نظری مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در آیین تحویل و آغاز به کار جرثقیل‌های سنگین خدمات لجستیک شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران که در روز پنجشنبه چهارم مردادماه برگزار شد، با اشاره به اینکه بهره‌برداری از ۲۰ جرثقیل فوق سنگین ۵۰، ۵۵ و ۹۰ تن در کشور بی‌نظیر است، گفت: در کنار آن ۱۲ تجهیز آتش‌نشانی جدید تهیه شده است و این شرکت توانسته رشد خوبی در این زمینه‌ها داشته باشد.

وی در ادامه تأکید کرد: شرکت انبارهای عمومی دارای ۱۴ شرکت زیر مجموعه این سازمان با ۶۰ سال قدمت است و در این مدت تجهیزات خوبی مانند لیفتراک ساخت داخل برای آن تهیه شده بود که در این زمینه پیشگام هستیم، سال گذشته ۱۰۰ لیفتراک به مجموعه این شرکت اضافه شد و امروز ۲۰ جرثقیل فوق سنگین وارد چرخه حمل و نقل می‌شود که در کشور بی‌نظیر است.

ورود ۲۰ جرثقیل فوق سنگین به چرخه حمل و نقل کشور

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران اظهار داشت: تهیه ۱۲ تجهیز آتش‌نشانی جدید اقدام مهم دیگری است و اگر تجهیزات باشد همکاران ما می‌توانند خدمات بهتری ارائه دهند که این مسأله عایدی درآمد بهتری نیز دارد؛ همچنین پارک لجستیکی در حال طی کردن فرایند شکل‌گیری است و نویدی برای آغاز حرکت جدی و اساسی که مأموریت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی است.

ابیانه نظری با اشاره به اینکه مأموریت اصلی ما لجستیک کشور است و در هیچ کجا مانند انبارهای گمرکی نمی‌تواند لجستیک کشور را تأمین کند، خاطرنشان کرد: در این مدت تناژ صادرات حدود ۸ درصد و واردات ۶ درصد افزایش پیدا کرده است، در این بخش همکاران ما توانسته‌اند نزدیک به ۲۰ درصد از این حجم را مدیریت کنند، یعنی ۲.۵ برابر آنچه که در توسعه کشور صورت گرفته، توسط مجموعه انبارهای عمومی جذب شده است.

ابیانه نظری تصریح کرد: کریدور شمال به جنوب یکی از موارد مهمی است که باید در آینده دنبال شود و ما باید در مجموعه کاسپین حضور پیدا کنیم چرا که اگر وجود نداشته باشیم حلقه وصل حمل و نقل از بین خواهد رفت.

نظر شما