شناسهٔ خبر: 67848808 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اولین برد با لیورپول: گام اول محکم اسلوت (عکس)

لیورپول در اولین دیدار دوستانه پیش فصل برابر رئال بتیس با نتیجه ۰-۱ به پیروزی رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول نیمه شب گذشته به وقت ایران در اولین دیدار دوستانه‌اش در تور پیش فصل آمریکا روبروی رئال بتیس به میدان رفت و موفق شد با تک گلی که دومینیک سوبوسلای به ثمر رساند، برابر این تیم به پیروزی برسد تا گام اول برای فصل آینده را محکم برداشته باشد.

ویدئو: 348425

بسیاری از ستاره‌های لیورپول به دلیل حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ به تمرینات پیش فصل اضافه نشده و در این دیدار هم حضور نداشتند اما بازیکنانی مانند سیمیکاس، واتارو اندو، کرتیس جونز، محمد صلاح، سوبوسلای، فابیو کاروالیو و هاروی الیوت از همان ابتدا در این دیدار در ترکیب لیورپول به میدان رفتند.

2058830

جونز در دقیقه ۳۱ به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد که خبر خوبی برای او و لیورپول نبود اما سوبوسلای در فاصله سه دقیقه بعد موفق شد روی پاس خوب صلاح، گل اول تیمش را در این بازی وارد دروازه حریف کند. دو تیم در نیمه دوم تعویض‌های بسیاری داشتند و توانستند موقعیت‌هایی را هم خلق کنند اما در نهایت موفق به باز کردن دروازه نشدند و این بازی با همان یک گل به پایان رسید.

2058829

این بازی برای کادر فنی و هواداران لیورپول اهمیت بسیار زیادی داشت چون اولین دیداری بود که اسلوت به عنوان سرمربی جدید و جانشین یورگن کلوپ روی نیمکت این تیم حضور پیدا می‌کرد و با وجود این که برد خفیفی به دست آورد، اما عملکرد قابل قبول تیمش در غیاب ستاره‌ها باعث شد که هواداران این تیم به دوران پسا کلوپ هم امیدوار باشند.

2058831

نظر شما