شناسهٔ خبر: 67846610 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

قطار گاریدو با مسافران متفاوت

ستاره‌های پرسپولیس با هم می‌جوشند

هر روز که می‌گذرد پرسپولیسی‌ها برای تماشای اولین نمایش تیم خوان کارلو گاریدو مشتاق‌تر می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تصاویر و داده‌های رسیده از محل تمرین پرسپولیس آنقدر زیاد نیست که بتوان قضاوت یا پیش داوری قاطعی نسبت به شرایط این تیم در فصل آنیده داشت.

هر چند هنوز اسکواد مدافع عنوان قهرمانی کامل نیبست و در دو پست بسیار مهم این تیم بازیکن اصلی و شاخصی ندارد اما تا امروز هر آنچه از گاریدو ، کادرش و تیم که تحت اختیار دارد شنیده شده امیدوار کننده بوده است.

گاریدو مربی منضبط و با دیسیپلینی است که به کارش اهمیت می‌دهد و صاحب کلاس است که دوست دارد تأثیری از خود در تیم جدیدش بر جای بگذارد.

گاریدو نشانه‌های مثبتی از حضور یک مربی کاردان اروپایی را در این چند روز عیان کرده و نظر می‌رسد شرایط سرخ‌ها با این مربی و کادرش همان‌گونه که هواداران دوست دارند پیش خواهد رفت.

تصاویر مربوط به تمرینات پرسپولیس حتی اگر ثابت و بی‌صدا باشد هم حرف‌هایی در خود دارد و مهمترین آن خاص بودن و تازگی آنهاست.

2058693 2058694

در تمرینات پرسپولیس بخصوص آیتم‌های بدنسازی می‌توان این تازگی را به وضوح مشاهده کرد و البته در آیتم‌های تاکتیکی آنچه از گاریدو و تیمش دریافت می‌شود جدیت و اهمیت به انجام کار درست حتی در روزهایی است که حاشیه‌های نقل و انتقالاتی این مجموعه را رها نمی‌کند.

در قطار پرسپولیس بازیکن مسن و جوان ، باتجربه و بی تجربه،قدیمی و تازه وارد در کنار هم در یک ردیف و کنار هم کار می‌کنند و البته گاریدو نسبت به آنها شناخت اندکی دارد که هر روز پروفایل مربوط به هر بازیکن در حال تکمیل شدن است.

در عین حال با بازگشت ستاره‌هایی مثل پورعلی گنجی یا یاسین سلمانی ، ماندن و ادامه همکاری برخی چهره‌های مهم مثل امیری و رفیعی یا جذب نفرات تاثیرگذاری مثل علیپور و احمدزاده که از فضای پرسپولیس شناخت کاملی دارند به نظر می‌رسد این ستاره‌ها در حال جوشیدن کنار هم هستند و قرار است از جوشش این مجموعه نفرات کنار هم یک محصول جدید و با کیفیت طعمی متفاوت بیرون بیاید که احتمالا دوباره راه قهرمانی را خواهد رفت.

از حالا تا تماشای اولین دستپخت گاریدو در فصل تازه سه هفته وقت داریم و شاید در همین سه هفته هم اطلاعات و دانسته‌های هواداران از اینکه او چه می‌خواهد چه چیزی را نمی‌پسندد تکمیل نشود که اینطوری احتمال غافلگیر شدن آنها  وجود دارد اما آنچه مشخص است اینکه حداقل در پیش فصل نسبتا کوتاه مرد اسپانیایی با تیمش همه چیز روی اصول و به جدی‌ترین شکل خود پیش می‌رود و انضباط و اهمیت به اصل فوتبال باکیفیت همچنان در تیم پرسپولیس حکم‌فرماست.

نظر شما