شناسهٔ خبر: 67844444 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

حمله حزب الله با پهپاد و سلاح مناسب به مواضع نظامیان صهیونیست

حزب الله لبنان از حمله با پهپادهای انفجاری و سلاح مناسب به پایگاه «الراهب» و دو مقر نظامیان صهیونیست در شهرک‌های «آویویم» و «مسکاف‌عام» در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان با انتشار سه بیانیه از حمله پهپادی و موشکی به مواضع نظامی رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در بیانیه‌های حزب الله آمده است: برای حمایت از مردم استوار فلسطین و مقاومت دلاور و شریف آن در نوار غزه و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان و روستاهای جنوب لبنان به‌ویژه شهرک عیترون، مجاهدان مقاومت اسلامی امروز جمعه یک ساختمان مورد استفاده نظامیان صهیونیست را در شهرک اشغالی «آویویم» با سلاح مناسب و به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

حزب الله همچنین پایگاه «الراهب» رژیم صهیونیستی و تجهیزات و مرکز تجمع نظامیان اشغالگر را در این پایگاه با مجموعه‌ای از پهپادهای انفجاری هدف قرار داد. پهپادها به صورت مستقیم به هدف خود اصابت کردند و یکی از تجهیزات فنی نظامیان اشغالگر منهدم شد.

در بیانیه دیگر حزب الله تأکید شد: در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به خانه‌های غیرنظامیان در شهرک «شیحین» در جنوب لبنان، مجاهدان مقاومت اسلامی ساختمان‌های مورد استفاده نظامیان صهیونیست را در شهرک اشغالی «مسکاف‌عام» با سلاح مناسب و به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین از شهادت یکی دیگر از رزمندگان خود در راه قدس به نام فضل سمیح نور الدین (مجاهد) متولد سال ۱۹۹۲ و از اهالی شهرک مرکبا در جنوب لبنان خبر داد.

نظر شما