شناسهٔ خبر: 67844184 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

2 ستاره مدنظر نکونام در فاز تهاجمی!

صاحب‌خبر -

شفقنا ورزشی- آبی پوشان پایتخت به دنبال جذب دو ستاره برای تقویت خط میانی خود هستند.

به گزارش شفقنا ورزشی، استقلال که قرار است فصل آینده را با جواد نکونام ادامه دهد تا اینجای کار در نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر توانسته بازیکنان قابل قبولی را به خدمت بگیرد.

آبی پوشان که می‌خواهند ناکامی فصل گذشته خود را در رسیدن به جام قهرمانی جبران کنند، تصمیم دارند در روزهای باقی مانده پنجره تابستانی نقل و انتقالات حداقل دو ستاره دیگر را به خدمت بگیرند.

از آنجایی که اکثر خریدهای استقلال در روزهای اخیر برای ترمیم خط دفاعی بوده، جواد نکونام تصمیم دارد جذب دو بازیکن را به تقویت خط هجومی تیم اختصاص دهد.

گفته می‌شود محمد‌جواد حسین‌نژاد ستاره جوان فوتبال سپاهان که ساز جدایی از این باشگاه اصفهانی را کوک کرده به یکی از اهداف نقل و انتقالاتی استقلالی‌ها تبدیل شده اما مدیران استقلال کار سختی را برای اخذ رضایت نامه این بازیکن دارند چرا که بعید است سپاهانی‌ها بخواهند با مبالغ کم به جدایی ستاره جوان خود راضی شوند.

دومین بازیکن گائل کاکوتا بازیکن سابق چلسی و فعلی آمینس فرانسه است، این هافبک کنگویی که در مقطعی پیشنهاد آبی پوشان را رد کرده بود دوباره به میز مذاکره با این باشگاه برگشته و احتمالا در روزهای آینده تفاهم نامه سه جانبه‌ای بین باشگاهای آمینس، استقلال و کاکوتا امضا شود تا این ستاره بتواند به جمع آبی‌پوشان بپیوندد.

نظر شما