شناسهٔ خبر: 67843731 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

پرسپولیس 57 درصد، استقلال 30 درصد / نظرسنجی خبرورزشی

آخرین نظرسنجی این هفته رو به پایان خبرورزشی به قرعه کشی لیگ برتر اختصاص داشت که نزدیک به 80 هزار نفر در آن شرکت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرورزشی، با توجه به برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ برتر بیست و چهارم، آخرین نظرسنجی هفته را به قرعه ۴ تیم مدعی اختصاص دادیم و از مخاطبان عزیز خبرورزشی پرسیدیم؛ بازی‌های کدام تیم از جمع چهار مدعی قهرمانی لیگ برتر در هفته‌های ابتدایی فصل جدید سخت تر است؟

در این نظرسنجی نزدیک به ۸۰ هزار نفر از همراهان همیشگی خبرورزشی شرکت کردند که ۵۷ درصد اعلام کردند بازی‌های پرسپولیس در ۵ هفته ابتدایی لیگ برتر سخت تر از سایر مدعیان است، ۳۰ درصد از کاربران شرکت کننده در نظرسنجی به سختی بازی‌های ابتدایی استقلال رای دادند، بیش از ۸ درصد انتخاب شان تراکتور بود و نزدیک به ۵ درصد هم به سپاهان رای دادند.

نظرسنجی جدید خبرورزشی

در نظرسنجی جدید خبر ورزشی با توجه به انتقال قریب الوقوع سردار آزمون به شباب الاهلی امارات، از شما عزیزان پرسیدیم؛ به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

طی دو ساعت ابتدایی این نظرسنجی بیش از ۷۰ درصد شرکت کنندگان نظر منفی داشتند و لیگ امارات را برای سردار آزمون نامناسب دانستند، نزدیک به ۱۵ درصد مدعی بودند شباب الاهلی برای سردار تیم مناسبی است و ۱۵ درصد هم به گزینه نظری ندارم رای دادند.

شما هم می‌توانید در این نظرسنجی که روی پایگاه خبری رسانه خبرورزشی قابل رویت است، شرکت کنید.

نظر شما