شناسهٔ خبر: 67842355 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد!

کاپیتان پرسپولیس دچار مصدومیت شد.

صاحب‌خبر -

فرید زرینه سرپرست کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط چند بازیکن مصدوم پرسپولیس گفت: تمرینات شروع فصل تمرینات معمولا سنگین است به همین دلیل ممکن است بازیکنان با مصدومیت‌های کوچکی مواجه شوند. از همین رو عیسی آل‌کثیر چند روز قبل با کمی آسیب دیدگی مواجه گشد که فورا او را تحت نظر گرفتیم و رسیدگی‌های لازم را انجام دادیم تا این بازیکن با تمرینات جداگانه ظرف یکی دو روز آینده به بهبود کامل برسد و با تیم تمرین کند. خوشبختانه عیسی به آمادگی لازم رسیده و از روز شنبه در اختیار بدنساز و سرمربی تیم خواهد بود.

 او در ادامه افزود: سعید صادقی هم که مورد عمل جراحی قرار گرفته بود را زیر نظر گرفته‌ایم تا او نیز به طور کامل مهیا شده و این بازیکن را در اختیار کادر فنی قرار دهیم و مثل بقیه بازیکنان در تمرینات گروهی شرکت کند.

زرینه در رابطه با آسیب‌دیدگی امید عالیشاه که روز چهارشنبه در جریان بازی دستگرمی برای این بازیکن به وجود آمد نیز گفت: عالیشاه در زمانی که قصد شوت زدن داشت با استوک یکی از بازیکنان جوان برخورد داشت که این موضوع موجب شد تا امید از ناحیه انگشت پا دچار ترک‌خوردگی استخوان شود که بهبودی او به سه تا چهار هفته زمان نیاز دارد.

زرینه در پایان در رابطه با شرایط پورعلی گنجی و یاسین سلمانی که فصل قبل عمل جراحی کرده و در این فصل همپای سایر بازیکنان تمرین می‌کنند گفت: پورعلی گنجی را مورد معاینه دقیق قرار دادم و خوشبختانه وضعیت این بازیکن را بسیار خوب دیدم. مرتضی و یاسین سلمانی بسیار آماده‌اند و شرایط خوبی دارند و در کنار بقیه بازیکنان مشغول تمرین هستند.

منبع: ورزش سه

برچسب‌ها:

نظر شما