شناسهٔ خبر: 67841839 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

واکنش کنعانی به اتهام‌‌زنی اسرائیل علیه ایران درباره المپیک

سخنگوی وزارت خارجه، اتهامات و نفرت پراکنی های وزیر رژیم کودک‌کُش اسرائیل علیه کشورمان درباره المپیک پاریس را تلاشی مذبوحانه برای منحرف کردن افکار عمومی جهان از نسل‌کُشی در غزه و فرار رو به جلو در برابر خشم و نفرت جهانی از جنایات جنگی این رژیم دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اتهامات و نفرت پراکنی های وزیر رژیم کودک‌کُش اسرائیل علیه جمهوری اسلامی ایران در مورد المپیک_2024_پاریس، تلاشی مذبوحانه برای منحرف کردن افکار عمومی جهان از نسل‌کُشی در غزه و فرار رو به جلو در برابر خشم و نفرت جهانی از جنایات جنگی این رژیم علیه مردم مظلوم فلسطین  است.

وی افزود اینگونه اتهام زنی‌ها مخالف منشور مبتنی بر صلح و دوستی المپیک و نمونه دیگری از عدم پایبندی رژیم صهیونیستی به هنجارها و ارزشهای جهانشمول و بین‌المللی است.

کنعانی تصریح کرد اتهامات مطرح شده از سوی رژیمی که طی ده ماه گذشته با به خاک و خون کشیدن ده‌ها هزار فلسطینی بی‌گناه اعم از زن و مرد و کودک، مرزهای قساوت را در نوردیده، بیش از آن که قابل باور باشد، مضحک است.

وی افزود کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران با دهها ورزشکار و قهرمان ملی در رقابت‌های المپیک پاریس حضور خواهد داشت.

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت برای دولت و ملت فرانسه در میزبانی و برگزاری شایسته و همراه با امنیت کامل بزرگترین رویداد ورزشی جهان موفقیت آرزو می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما