به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، «محمدحامد احسانبخش» معاون مرکز ارتباطات و امور بینالملل شهرداری تهران در نظارت ستادی شهرداری منطقه یک که با حضور کارشناسان این مرکز و صدیقه محمدبیگی مشاور شهردار و مدیر اداره روابط عمومی شهرداری منطقه یک و کارشناسان این اداره برگزار شد گفت: ایجاد این موزه در اختیار روابط عمومیها گذاشته و قرار شد همه روابط عمومیها در این باره همکاری کنند.
وی تصریح کرد: از مناطق خواسته شده اسناد، فیلمها، عکسها و هر آنچه میتواند سبقه کار مدیریت شهری باشد جمع آوری شود تا موزه ای کامل و نفیس از اقدامات شهرداری در سالیان گذشته، راهاندازی شود.
احسانبخش همچنین وجود نیروهای با سابقه در روابط عمومی منطقه یک را لازمه اجرای منتورینگ و جانشین پروری دانست و افزود: نیاز است نیروهای جوان در کنار نیروهای باسابقه از تجربیات و آموزشهای آنها استفاده کنند تا بتوانند مدیریت و راهبری روابط عمومی را در مناطق به خوبی انجام دهند.
وی، نوآوری و شناسایی نیازهای اطلاع رسانی به شهروندان، تقسیم کار عادلانه، استفاده مناسب از ظرفیت نیروها، ارائه اطلاعات کیفی و کمی مناسب به شهروندان و... را از وظایف روابط عمومیها دانست.
احسانبخش همچنین از زحمات مدیر روابط عمومی منطقه که در منطقهای جدید با مدیریت خوب و یکپارچه توانست از ظرفیتهای موجود استفاده بهینه کند و این مجموعه را همراه و همگام با هم پیش ببرد و از کادر با تجربه این حوزه تشکر و برون سپاری فعالیتها را مورد تاکید قرار داد.
محمدبیگی نیز در این جلسه به ارائه گزارش عملکردی از حوزه روابط عمومی منطقه و آماری از اقدامات در حوزه های رسانه، تولیدات گرافیکی، ملاقات مردمی، تولیدات سمعی و بصری، روابط عمومی الکترونیک، آگهیها، نامگذاری معابر، برگزاری رویدادها و نمایشگاهها، ارتباطات اجتماعی، توسعه تجهیزات، برپایی کلاسهای آموزشی و ... پرداخت.
نظر شما