شناسهٔ خبر: 67841278 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مقصد غیرمنتظره: دخیا در سری آ ایتالیا!

داوید دخیا با پیشنهادی جذاب از سوی باشگاه ایتالیایی جنوا روبرو شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، دخیا پس از ۱۲ سال حضور در ترکیب منچستریونایتد و ارائه عملکرد درخشان که باعث شد بسیاری او را به عنوان یکی از بهترین دروازه‌بانان دنیا بشناسند، در تابستان سال گذشته و پس از پایان مهلت قراردادش با این باشگاه از جمع شیاطین سرخ جدا شد.

این بازیکن در طول چند ماه گذشته پیشنهادهای متفاوتی از چند باشگاه دریافت کرد اما در نهایت تصمیم گرفت که یک سال و دور از میادین سپری کند و در چند روز اخیر صحبت‌هایی درباره احتمال حضور او در فوتبال عربستان یا لیگ فوتبال آمریکا و بازگشتش به میادین به گوش می‌رسید.

اما حالا اسکای اسپورت ایتالیا خبر داده است که این ستاره اسپانیایی با پیشنهادی جذاب از سوی باشگاه جنوا روبرو شده است و این فرصت را دارد که در رقابت‌های سری آ ایتالیا حضور داشته باشد. گفته می‌شود که این بازیکن ۳۳ ساله هم مایل است که فوتبال را در اروپا ادامه دهد و به صورت جدی در حال بررسی این پیشنهاد است.

جنوا پس از انتقال جوزپ مارتینز به اینتر به دنبال خرید دروازه‌بان جدیدی است. آنها فصل گذشته یازدهم شدند، اما در تلاش هستند تا با تقویت این تیم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال بتوانند عملکرد قابل قبولی را در فصل آینده به نمایش بگذارند و در نیمه بالایی جدول رده‌بندی جای بگیرند.

نظر شما