شناسهٔ خبر: 67840908 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

امام جمعه نظرآباد:

با صرفه جویی در مصرف برق و آب به یاری همدیگر بشتابیم

حوزه/ امام جمعه نظرآباد با توجه به لزوم رعایت و کاهش مصرف آب و برق در این روزهای گرم سال اظهار داشت: در روزهای گرم تابستان با صرفه جویی در مصرف برق وآب به یاری همدیگر بشتابیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، نماز جمعه شهرستان نظرآباد به امامت حجت الاسلام قادر محمدی و با حضور مردم و مسئولان این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به پیش رو بودن تنفیذ حکم ریاست جمهور خاطرنشان ساخت: تنفیذ حکم ریاست جمهوری از سوی مقام معظم رهبری در حقیقت اعتبار بخشیدن و مشروعیت دادن به ریاست وی بر قوه‌ی مجریه است.

وی در ادامه حسن تعامل مجلس و دولت را ضروری دانست و گفت: امید است که تعاملات مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم در مسیری درست قرار گیرد که حاصل آن هم تحقق منافع ملی گردد و هم کابینه‌ای کارآمد در تراز جمهوری اسلامی شکل گیرد.

وی افزود: یکی از آفات پسا انتخابات سهم خواهی هاست که از سوی افراد مختلف خصوصا پدر خوانده ها مطرح می شود رئیس‌جمهور منتخب سهم‌خواهی و امتیازطلبی پدر خوانده‌ ها را کنار بزند.

خطیب نماز جمعه نظرآباد به اهمیت و ابعاد نماز جمعه اشاره کرد و گفت :نماز جمعه، تجلی اسلام اجتماعی، پشتوانه استمرار حاکمیت حق، تقویت‌کننده جبهه حق و عدالت است.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به ضرورت توجه و رعایت قانون اساسی گفت: به‌ فرمایش امام خمینی(ره) جرم شیخ فضل الله(ره) این بود که می گفت قانون باید اسلامی باشد.

امام جمعه نظرآباد به مشکلات اتباع غیر مجاز اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: هشدار وزیر محترم اطلاعات در اجاره مسکن به اتباع غیر مجاز جدی گرفته شود.

وی در ادامه با توجه به لزوم رعایت و کاهش مصرف آب و برق در این روزهای گرم سال اظهار داشت: در روزهای گرم تابستان با صرفه جویی در مصرف برق و آب به یاری همدیگر بشتابیم.

حجت الاسلام محمدی گفت: موفقیت کشتی گیر پرافتخار کشورمان حمیدرضا کشتکار را به مردم عزیز و جامعه ورزشی شهرستان تبریک عرض می کنم.

نظر شما