شناسهٔ خبر: 67840772 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه سقز تاکید کرد؛

لزوم توجه مسوولان به وضعیت اشتغال جوانان

سقز_ امام جمعه سقز خواستار توجه مسؤولان به وضعیت معیشت و اشتغال جوانان شد و گفت: جوانان نیاز به اشتغال دارند تابتوانند زندگی خود راسامان ببخشند و مسؤولان باید این مهم را در اولویت قرار دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا ابن‌الخیاط در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سقز اظهار کرد: در ماه‌های حرام از جمله ماه محرم قتل حرام است و ترور و قتل افراد از نظر اسلام گناه محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قرآن کریم نیز در آیه ۹۳ سوره نساء فرموده است «کسی که مرتکب قتل شود مورد عذاب دردناک خداوند قرار می‌گیرد.»، افزود: انسان نباید با قضاوت نادرست کسی را خطاکار بداند و یا دست به قتل فردی بزند

امام جمعه سقز با اشاره به اینکه تصادفات رانندگی نیز اگر از روی عجله و سرعت از روی سهل انگاری باشد، قتل محسوب می‌شود، اذعان کرد: جوانان باید مراقب باشند که با ویراژ دادن و سبقت بی‌جا در رانندگی خلاف شرع رفتار نکنند و خانواده‌ها را درگیر مصیبت و عزا نکنند.

ماموستا ابن‌الخیاط ادامه داد: خداوند نعمات بی‌شماری به بندگان داده است و باید همواره شکرگزار پروردگار بود و قدردان لطف پروردگار باشیم.

وی اذعان کرد: عبادت پروردگار از زمان تولد تا زمان مرگ نشانه انسان مؤمن و مسلمان است و نباید این امر نادیده گرفته شود.

وی خواستار توجه مسؤولان به وضعیت معیشت و اشتغال جوانان شد و گفت: جوانان نیاز به اشتغال دارند تا بتوانند زندگی خود را سامان ببخشند و مسؤولان باید این مهم را در اولویت قرار دهند.

نظر شما