شناسهٔ خبر: 67839707 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

همزمان با افتتاحیه المپیک؛ راه‌آهن فرانسه مسدود شد

اقتصادنیوز: مقام‌های فرانسوی اعلام کردند شبکه راه‌آهن سریع‌السیر این کشور روز جمعه هدف اقدامات خرابکارانه مجرمانه از جمله آتش‌سوزی‌های عمدی در سطحی گسترده ساعاتی قبل از برگزاری مراسم افتتاحیه بزرگ بازی‌های المپیک تابستانی پاریس قرار گرفته و فلج شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، شبکه راه‌آهن فرانسه ساعاتی قبل از افتتاح بازی‌های المپیک در این کشور به دلیل آنچه که مقام‌های این کشور اقدامات خرابکارانه عمدی خواندند فلج و سفرهای قطارها از شهرهای دیگر اروپا و فرانسه به پاریس با اختلال شدید مواجه شد.

 مقام‌های فرانسوی اعلام کردند شبکه راه‌آهن سریع‌السیر این کشور روز جمعه هدف اقدامات خرابکارانه مجرمانه از جمله آتش‌سوزی‌های عمدی در سطحی گسترده ساعاتی قبل از برگزاری مراسم افتتاحیه بزرگ بازی‌های المپیک تابستانی پاریس قرار گرفته و فلج شده است.

به نوشته خبرگزاری «آسوشیتدپرس»، مقام‌های فرانسه حملات مذکور را «اقدامات مجرمانه» خوانده و از تحقیقات درباره اینکه آیا دسیسه‌ای برای اجرای آنها در نزدیکی افتتاح بازی‌های المپیک وجود داشته، خبر داده‌اند. آنها همچنین هشدار داده‌اند که این خرابکاری‌ باعث اختلال در سفر دست کم ۲۵۰۰۰۰ نفر تنها در روز جمعه شده و اختلالات ناشی از این رخداد تا روزهای آینده ادامه خواهد داشت.

 

نظر شما