شناسهٔ خبر: 67839410 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

ماموستا کلشی‌نژاد:

آزادی‌خواهان دنیا نباید در برابر جنایات غزه سکوت کنند

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه گفت: امروزه هزاران زن و کودک و مرد در غزه شهید و یا زخمی و آواره شده‌اند و همه روزه کشتارها و جنایات فراوانی در فلسطین رخ می‌دهد که برخلاف تمامی مصوبات بین‌المللی است و بنابراین نباید آزادی‌خواهان دنیا در برابر این زیادی‌خواهی‌ها سکوت کنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، ماموستا مامد کلشی‌نژاد امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهل سنت ارومیه با دعوت عموم نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات و با اشاره به ماه محرم و قیام حسینی اظهار داشت: بی‌تردید باید عبادت، قیام و موضع‌گیری‌های امام حسین(ع) را در حوزه ظلم‌ستیزی به دنیا ارائه داد و این مسائل سرلوحه امت پیامبر(ص) قرار گیرد.

وی تصریح کرد: تاریخ هجرت پیامبر(ص) نیز در ماه محرم اتفاق افتاد و ایشان به دستور خدا هجرت کرد و نخست به طائف و سپس به حبشه عزیمت کرده تا مرکز قوی و امنی برای مسلمانان پیدا کند و جهان اسلام بتواند به صورت مقتدرانه در مقابل خودپرستی و شرک و نفاق مبارزه کند.

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه گفت: با وجود اینکه هجرت پیامبر(ص) برای رسیدن جهان اسلام به آسایش و حق و حقیقت بود اما هم‌اکنون شاهد هجمه‌های فراوانی علیه این دین آسمانی هستیم تا جایی که هزاران زن و کودک و مرد در غزه شهید و یا زخمی و آواره شده‌اند و همه روزه کشتارها و جنایات فراوانی در فلسطین رخ می‌دهد که برخلاف تمامی مصوبات بین‌المللی است بنابراین نباید آزادی‌خواهان دنیا در برابر این زیادی‌خواهی‌ها سکوت کنند.

وی بیان کرد: بی‌شک هدف از هجرت رسول خدا(ص) و هدف قیام امام حسین(ع)، ظلم‌ستیزی و رسیدن جامعه اسلامی به تکامل و آرامش بود.

ماموستا کلشی‌نژاد در ادامه با اشاره به اینکه تحلیف رئیس‌جمهور نیز در ماه محرم انجام می‌شود تصریح کرد: امید است که دولتی بر سرکار آید که عدالت‌محور بوده و از تمامی ظرفیت‌های کشور برای پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر آن امید است که دولتی بر سر کار آید که بتواند تمامی قوانین دولت رسول خدا(ص) را رعایت کنند تا مسلمانان بتوانند در کمال سعادت و آرامش زندگی کنند و نظام اسلامی استحکام یابد.

انتهای پیام/

نظر شما