شناسهٔ خبر: 67839285 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

یحیی عطیه‌الله در تماس تلفنی با گاریدو چه گفت؟

گاریدو شب گذشته با یحیی عطیه‌الله تماس گرفت تا مستقیما به او پیشنهاد حضور در پرسپولیس را بدهد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرورزشی، باشگاه پرسپولیس مذاکرات زیادی را با یحیی عطیه‌الله مدافع چپ مراکشی و همین طور باشگاه سوچی روسیه برای به خدمت گرفتن او انجام داد. در این مدت یحیی عطیه‌الله تاکید داشت به واسطه پیشنهاد سرمربی تیم ملی مراکش بهتر است به ایران نیاید و فوتبالش را در باشگاه های دیگر ادامه دهد.

از سوی دیگر باشگاه الاهلی مصر مشتری جدی این بازیکن است. به گونه ای که حاضر است مبلغ 2 میلیون یورو رضایتنامه این بازیکن را نیز پرداخت کند. در آخرین مذاکره ای که بین یحیی عطیه‌الله و مدیران باشگاه روسی روز قبل برگزار شد، بار دیگر پیشنهاد باشگاه پرسپولیس از سوی مدیران سوچی مطرح شد و عطیه‌الله باز هم تاکید کرد می خواهد در الاهلی فوتبالش را ادامه دهد.

در همین ارتباط خبردار شدیم شب گذشته کارلوس گاریدو و همین طور ایوب العملود مدافع راست مراکشی پرسپولیس با او تماس گرفتند تا با توجه به شرایطی که در این مدت از پرسپولیس و فوتبال ایران دیده اند از او بخواهند به ایران بیاید اما یحیی عطیه‌الله در این تماس های تلفنی به هر دو اعلام کرد انتخاب مصر و تیم الاهلی برای او در اولویت است چرا که خودش و به ویژه خانواده اش در مصر راحت تر هستند و لیگ باشگاهی مصر بیشتر از سوی سرمربی تیم ملی مراکش رصد می شود.

با وجود پاسخ منفی یحیی عطیه‌الله به سرمربی و هم تیمی سابقش گویا قرار است ادریس، مربی بدنساز پرسپولیس که ارتباط بسیار خوبی با یحیی دارد نیز امروز با او تماس گرفته و یک بار دیگر پیشنهاد حضور در پرسپولیس را بدهد. هرچند بعید است یحیی به ادریس هم پاسخ مثبت بدهد.

نظر شما