شناسهٔ خبر: 67838532 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

ترافیک سنگین در محور چالوس/محور کندوان یک طرفه می‌شود

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد و از ترافیک سنگین در محور چالوس و مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه خبر داد.

صاحب‌خبر -

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد و از ترافیک سنگین در محور چالوس و مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح وضعیت جوی جاده‌های کشور، گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال محدوده های بیلقان و خوشبختی و حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه قابل مشاهده است.

وی افزود: همچنین در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده دماوند ترافیک سنگین است. در محورهای هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت نیز در مسیر رفت و برگشت شاهد تردد روان هستیم.

شیرانی در تشریح شرایط جوی جاده‌های کشور نیز گفت: در آزادراه قزوین – رشت بارش پراکنده باران است و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی می باشند.

وی تأکید کرد: ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا قابل مشاهده و بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل و گیلان گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در خاتمه از رانندگان و مسافران تقاضا کرد که برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.  

محور کندوان یک طرفه می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران گفت: اجرای محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال در حال اجرا است و براین‌اساس کندوان امروز یک‌طرفه می‌شود.

یدالله جهان‌تاب امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد: از بعد از ظهر جمعه ۵ مرداد شاهد ترافیک سنگین در جاده‌های شمال خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال درحال اجرا است، افزود: پایان هر هفته‌ باتوجه به افزایش حجم ترافیک اجرای محدودیت‌های ترافیکی در دستور کار پلیس قرار دارد.

رئیس‌ پلیس راه مازندران یادآور شد: محور کندوان امروز یک‌طرفه می‌شود و براساس شرایط ترافیکی ساعت اجرای این طرح اعلام خواهد شد.

جهان‌تاب با اعلام اینکه تردد تمامی تریلر از محور هراز و تردد تمامی تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، ادامه داد: اجرای محدودیت یک‌طرفه در محورهای هراز و کیاسر درصورت بروز ترافیک و به‌صورت‌ مقطعی در دستور کار پلیس قرار دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما