شناسهٔ خبر: 67838349 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سود هنگفت لورکوزن از فروش آزمون

فرار سردار از دوناشینگن با شش میلیون یورو!

انتقال سردار آزمون به شباب الاهلی امارات نهایی شده و طی روزهای آینده رسمی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، همان‌طور که ورزش سه روز گذشته به طور اختصاصی گزارش داد، سردار آزمون به دبی می‌رود! مهاجم بایرلورکوزن با انتقالی به ارزش شش میلیون یورو (حدود ۴۰۰ میلیارد تومان) به باشگاه شباب الاهلی پیوست. پاداش‌ها نیز ممکن است به این مبلغ اضافه شود.

در همین راستا نشریه معتبر بیلد آلمان گزارشی درباره این انتقال منتشر کرده است: "این انتقال به معنای پایان یک دوره ناموفق دو سال و نیمه در لورکوزن است. آزمون در ابتدای سال 2022 با مبلغ 2.5 میلیون یورو از سن پترزبورگ به لورکوزن آمد، اما هرگز نتوانست جایگاه خود را در تیم پیدا کند. فصل گذشته، او به صورت قرضی به آ اس رم پیوست زیرا ژابی آلونسو، سرمربی موفق لورکوزن، به او اعتماد نداشت و او را در برنامه‌های خود جای نداده بود. ایتالیایی‌ها پس از یک فصل از خرید آزمون صرف‌نظر کردند.

2058531

آلونسو پیش از این دوره هم آزمون را کنار گذاشته بود. آزمون پس از بازگشت به لورکوزن، تست‌های عملکردی را گذراند، اما در روز اول تمرینات حضور نیافت. آلونسو نیز او را از تیم اصلی جدا کرد و آزمون مجبور بود به تنهایی تمرین کند. او حتی از حضور در دوناشینگن کمپ تمرینی تیم نیز محروم شد.

آزمون قرار است روز شنبه در دبی باشد و سپس تست‌های پزشکی را تکمیل کند. پس از آن، قرارداد با شباب الاهلی به صورت رسمی امضا می‌شود و قرارداد او با لورکوزن که تا سال 2027 معتبر بود، فسخ خواهد شد. این انتقال به لورکوزن کمک می‌کند سالانه حدود 3.5 میلیون یورو در حقوق صرفه‌جویی کند.

سویا نیز تا آخرین لحظه برای جذب آزمون تلاش کرد. آزمون با این تیم اسپانیایی به توافق اصولی رسیده بود، اما باشگاه‌ها نتوانستند بر سر شرایط انتقال به توافق برسند. سویا تنها یک سال قرضی با گزینه خرید می‌خواست، اما لورکوزن به دنبال فروش فوری بود.

2058530

آزمون به نظر می‌رسد دبی را به دلیل علاقه‌اش به ورزش‌های سوارکاری انتخاب کرده است. سوارکاری در امارات بسیار محبوب است و آزمون نیز یکی از هواداران پر و پا قرص این ورزش است. او صاحب بیش از 50 اسب مسابقه است و زمان زیادی را به این علاقه خود اختصاص می‌دهد.

این انتقال برای همه طرف‌ها رضایت‌بخش به نظر می‌رسد و آزمون حالا می‌تواند چالش جدید خود را در لیگ امارات آغاز کند."

گفتنی است سردار آزمون شب گذشته به دبی رسید. او قرار است طی روزهای آینده در تست پزشکی باشگاه شباب الاهلی شرکت کند و نهایتا قرارداد رسمی خود را با این باشگاه اماراتی به امضا برساند.

نظر شما