شناسهٔ خبر: 67837030 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

چرا لیموچی پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد؟

مهدی لیموچی خرید جدید سپاهان در گفتگویی درباره انتخاب این تیم نیز که بحث برانگیز شده صحبت کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش صراط به نقل از خبرآنلاین؛ لیموچی که بازیکن شاخص فصل گذشته آلومینیوم اراک بود در شرایطی اقدام به انتخاب سپاهان برای فصل آینده و عقد قرارداد رسمی با این تیم به مدت ۲ سال کرد که پیشنهاد پرسپولیس را نیز در جیب داشت اما در نهایت انتخاب کرد که با مورایس کار کند. 

به نقل از ورزش سه،این مهاجم که این روزها به همراه سایر بازیکنان سپاهان در اردوی ترکیه حضور دارد در گفتگویی با رسانه باشگاه اصفهانی شرکت کرده و در بخشی از این مصاحبه درباره دلیل انتخاب سپاهان نیز توضیح داده است. 

لیموچی درباره انتخاب سپاهان و دلیل این تصمیم گرفته است: «از زمانی که لیگ تمام شد آقای مورایس و کادرفنی سپاهان با من صحبت کردند و گفتند من را می‌خواهند. من واقعا خیلی برایم مهم بود در تیمی باشم که خود مربی من را می‌خواهد. وقتی دیدم کادر فنی سپاهان و در راس آنها آقای مورایس به من اعتماد کردند از این پیشنهاد استقبال کردم و واقعا خوشحالم که اینجا هستم.»

همان‌طور که مشخص است مهدی لیموچی ادعا می‌کند به این دلیل پیشنهاد پرسپولیس را قبول نکرده که به صورت مستقیم پیشنهاد حضور در این تیم را به صورت مستقیم از گاریدو سرمربی اسپانیایی سرخ‌پوشان دریافت نکرده و با این پاسخ اتهامات مربوط به پیشنهاد مالی بسیار بالاتر از سوی باشگاه اصفهانی را نیز رد کرده است.

نظر شما