شناسهٔ خبر: 67837005 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

آغاز هفته سوم لیگ برتر فوتسال با پیروزی گیتی پسند و کراپ

صاحب‌خبر -
آغاز هفته سوم لیگ برتر فوتسال با پیروزی گیتی پسند و کراپ
خبرگزاری آریا- هفته سوم لیگ برتر فوتسال ایران با پیروزی خارج از خانه تیم‌های گیتی پسند اصفهان و کراپ الوند آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران امروز پنجشنبه با برگزاری 2 دیدار در شهر‌های اصفهان و قم آغاز شد.
 در یکی از این رقابت‌ها تیم گیتی پسند با نتیجه 6 به 2 برابر میزبانش هیات فوتبال قم به برتری رسید تا شاگردان محمد کشاوز پس از 2 پیروزی برابر فرش آرا و سن ایچ، با 9 امتیاز در صدر جدول باقی بمانند. هیات فوتبال قم هم نخستین شکست فصل خود را تجربه کرد.
 گل‌های گیتی پسند را علی خلیلوند، بهروز جعفری، بهمن جعفری (2 گل)، مهدی کریمی و محمد درخشانی به ثمر رساندند و حمیدرضا اسماعیلی و محمد رحمتی گلزنان میزبان بودند.
در دیگر دیدار هم پالایش نفت اصفهان در خانه میزبان کراپ الوند بود و 3 به 2 نتیجه را به میهمان واگذار کرد. پالایش نفت در دو دیدار پیشین هم برابر شهرداری ساوه و سفیر گفتمان مغلوب شده بود.
 پوریا گلشنی و بهداد شیخ احمدی برای پالایش نفت گلزنی کردند و علی اکرمی، کامبیز گمرکی و احمد اسماعیل پور گل‌های میهمان را به ثمر رساندند.
 کراپ الوند که پیش از این یک پیروزی برابر گهرزمین سیرجان و یک شکست برابر مس سونگون کسب کرده بود با این پیروزی 6 امتیازی شد و در جایگاه چهارم جدول ایستاد.

نظر شما